Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - P.T., D.E. si Executie lucrari pt Reabilitarea drumului forestier Provita


Anunt de participare numarul 43795/18.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Rasnov
Adresa postala: str. I.L. Caragiale nr. 21, Localitatea: Rasnov, Cod postal: 505400, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Ioan Vestea, Tel.0268/230.002, Email: [email protected], Fax: 0268/230.002, Adresa internet (URL): www.primariarasnov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: drumuri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
P.T., D.E. si Executie lucrari pt Reabilitarea drumului forestier Provita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Rasnov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
P.T., P.A.C., D.E. si Executie lucrari pt reabilitarea drumului forestier Provita; lungime totala=7, 1 Km; Reabilitare drum existent= 4, 85 Km; extindere drum nou= 2, 25 Km.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform sumei alocate in buget- 3.841.360 lei, proiectare 113.654 lei, proiectul tehnic 40.000 lei, caiet de sarcini 10.000 lei, detalii de executie 45.000 lei , asistenta tehnica din partea proiectantului 10.000 lei si documentatia pentru avize, acorduri, autorizatii 8654 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 955, 014RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea suplimentara de noi activitati cuprinzand diverse si neprevazute.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie=5% din valoare totala a lucrarii fara TVA, garantia de participare pentru lotul servicii de proiectare 2300 lei , iar pentru lotul executie lucrare 47700 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii ofertantul are obligatia de a preciza partile din contract cu care are subcontract si datele de recunoastere a subcontractantului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: Formularul 12A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Formularul 12B
Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat.
Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente.
Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.
2.profitul net conform ultimului bilant contabil anual.
3.Daca este un singur ofertant/societate mixta/consortiu/asociere de asemenea, trebuie sa aiba acces la credite si alte facilitati financiare adecvate asigurarii cash-flow-ului pe durata executarii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de 2 ori valoarea estimata a lucrarii.Valoarea estimata este de 3.955.014 lei2.Profitul net conform ultimului bilant contabil anual audiat trebuie sa fie pozitiv.3.Lichiditatea generala sa fie mai mare de 100%.4.Solvabilitatea patrimoniala sa fie mai mare de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3 ani.
2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
3.prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme, care sa ateste conformitatea produselor , identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Forta de munca ocupata la executia drumului pe parcursul celor 5 luni va fi mai mare de 30 de persoane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C 3 50402370800041/29.01.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.03.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la caseria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2008 13:00
Locul: Consiliul Local Rasnov , str. I.L.Caragiale nr.21
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate sa participe la deschiderea ofertelor sau reprezentanti ai acestora in baza unei imputerniciri precum si observatori desemnati de CRPDRP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Prin programul SAPARD, Silvicultura, Masura 3.5
VI.3) Alte informatii
Vizita pe teren se va face inainte de deschiderea ofertelor ( 03.03.2008 ora 10.00)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie nr. 45 Brasov, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0040-(0268)419615, Fax: 0040-(0268)475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Rasnov
Adresa postala: str. I.L. Caragiale nr. 21 jud. Brasov, Localitatea: Rasnov, Cod postal: 505400, Romania, Tel.0268/230.002, Email: [email protected], Fax: 0268/230.002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2008 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer