Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Puncte de colectare productie


Anunt de participare (utilitati) numarul 140233/07.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala: STR CORALILOR, nr. 22, SECTOR 1("PETROM CITY"), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Punct(e) de contact: Project Procurement & Engineering dept., Tel. +40 723155895, In atentia: Beatrix JANEK, Email: [email protected], Fax: +40 212063208, Adresa internet (URL): www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Puncte de colectare productie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Surse proprii ale OMV Petrom
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul contractului este asigurarea expertizei necesare in vederea realizarii lucrarilor de constructii de Puncte de colectare productie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223800-4 - Asamblare si instalare de structuri prefabricate (Rev.2)
71323000-8-Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii de Puncte de colectare productie. Cuantumul garantiei de participare, precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare sunt raportate la valoarea estimata ce nu cuprinde suplimentarile.Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000si11, 000, 000 EUR
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 11, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
1MioEUR repr val estim a contr.(252 lit k din OUG 34/2006);7 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertant va prezenta o Garantie de participare la licitatie in cuantum de 20000 EURO. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari conf. art. 86, alin. 1din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si va fi valabila 93 zile de la data limita pentru depunerea Ofertelor.Mai multe informatii se regasesc in Sectiunea B2, paragraful 3.17. Cuantumul Garantiei de Buna Executie reprezinta 10% din valoarea Contractului, exclusiv TVA. Garantia de Buna executie in cadrul contractului se constituie conform art . 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii ale OMV Petrom. Platile se vor efectua in conformitate cu Calendarul de Plati pentru lucrez efectuate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Un operator economic este exclus din prezenta procedura daca se afla in oricare din situatiile descrise la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea urmatoarelor: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;3. Cazier judiciar al operatorului economic (unde este aplicabil) sau orice document echivalent.Documentele specificate la punctele 1-2 se vor prezenta conform formularelor care se regasesc in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.Cerinta nr. 2: Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta ? conform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Demonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform formularului care se regaseste in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei ?.Cerinta nr. 3: Certificarea inexistentei conflictului de interese, asa cum se specifica la art 69 si 69 indice 1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Membrii Directoratului OMV PETROM si ai Consiliului de Supraveghere sunt cei nominalizati pe www.petrom.roPersoanele care aproba, semneaza documentele in legatura cu aceasta procedura sunt: 1. Thomas Repolust2. Johann LechnerAditional, persoanele cu functii de decizie inclusiv de aprobare a bugetului aferent autoritatii contractante sunt: Siegfried Ehn, Mariana Gheorghe, Johann PleiningerDemonstrarea acestei cerinte se face prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere, conform formularului care se regaseste in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.In cazul in care vor exista subcontractor, aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare subcontractor.In cazul in care vor exista terti sustinatori, aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare tert sustinator. Cerinta nr. 1: Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale prin forma de inregistrare precum si prin obiectul de activitate.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) Candidatul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator in copie, copie legalizata sau original conform prevederilor art.5 din Ordinul 509/2011, emis de Oficiul Registrului Comertului (sau alta institutie echivalenta in atara de origine a operatorului economic) pentru a arata activitatea desfasurata de operatorul economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba un corespondent in codul NACE (Nomenclatorul de activitati din Comunitatea Europeana) inregistrat in certificatul eliberat de Oficiul Registrului Comertului din tara de origine a operatorului economic sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare a operatorului economic si competenta de a realiza activitati economice in domeniul ingineriei in industria petrolului si gazelor necesare pentru indeplinirea scopului contractului ce va rezulta din prezenta procedura.Toti ofertantii vor depune traduceri autorizate in limba engleza pentru documentul mentionat anterior.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa depuna acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca un grup de operatori economici depune o aplicatie comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EUR se va folosii pentru conversie rata medie anuala de schimb pentru fiecare an, comunicata de catre Banca Centrala Europeana http: //www.ecb.int
Avand in vedere conditiile comerciale din contract si natura lucrarilor ce urmeaza a fi realizate, precum si valoarea estimata si durata contractului:
i. media cifrei de afaceri specifice pe ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 1 milion de EURO;
continuare cerinta 1
Declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani financiari incheiati;Copii ale bilanturilor sau extrase din bilanturile contabile pentru ultimii trei (3) anii financiari incheiati precum si orice alte documente justificative considerate adecvate pentru a indica cifra de afaceri specifica a ofertantului;Raportul auditorilor pentru ultimele 3 exercitii financiare aferente anilor financiari incheiati, acolo unde este aplicabil
ii. demonstrarea accesului neconditionat la resurse financiare de minim 333.333, 33 EURO, pe perioada de cel putin 3 luni, incepand de la data semnarii contractului, estimat a fi in luna Decembrie 2012.
continuare cerinta 1
Document in original , emis de o organizatie/institutie financiara care sa precizeze ca situatia financiara a candidatului a fost examinata si ca pe baza acestei examinari , operatorul economic participa la procedura individual sau in asociere este eligibil in orice moment pentru obtinerea unei linii de credit asa cum este indicat mai sus daca acesta din urma o va cere.Acest document trebuie sa contina in mod obligatoriu coordonatele de contact ale persoanei care a semnat aceasta comunicare si trebuie sa fie in conformitate cu exemplul prezentat in sectiunea D "Forms"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca un grup de operatori economici depune o aplicatie comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Capacitatea tehnica si profesionala pot fi sprijinite de asemenea, de o alta entitate, indiferent de relatiile juridice dintre Ofertant si entitatea respectiva. mai multe informatii se regasesc in Sectiunea B2, paragraful 3.7.
i. Demonstrarea experien?ei in constructia, achizitia, fabricarea/asamblarea, instalarea pe amplasament (PCC contract - contract deachizitii, constructie si montaj echipamente asociate), daca este cazul, a cel putintrei (3) puncte de colectare productie (PGP), sau lucrari similare ca de exemplu Parc de Rezervoare care sa includa minimum dar nu limitat la urmatoarele activitati per contract:
? Lucrari mecanice
? Lucrari electrice si de masura si control
? Inginerie de proces
? Lucrari conducte
? Lucrari civile
? Legaturi conducte to PGP
? Alarme ? Transfer de date
executate in cadrul unui singur contract sau in contracte separate, in ultimii cinci ani (5) ani pana la termenul limita de depunere a ofertei, care sau dovedit a fi in functiune si cu investitie minima de 350.000 EUR
continuare cerinta i.
Declaratie privind lista principalelor lucrari realizate in ultimii 5 ani calendaristici, calculata pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul trebuie sa prezinte detalii despre valoarea lucrarilor, tipul acestora, data finalizarii si beneficiari, precum si documente care sa confirme ca lucrarile incluse in declaratie au fost realizate sau sunt realizate corespunzator folosind formularul din Sec.D din documentatia de atribuire.
ii. Demonstrarea accesului la infrastructura/facilitatile necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a activitatilor din cadrul contractului de lucrari (inclusiv existenta agrementelor, autorizatiilor necesare pentru aceasta infrastructura, acolo unde legislatia impune in mod specific acest lucru) si aplicarea celor mai bune tehnologii disponibile pe piata asa cum s-a solicitat prin intermediul Caietului de sarcini. Prin urmare, utilajele ofertantului nu trebuie sa fie depasite si, in orice caz, nu mai vechi de 10 ani , marcat CE si sa detina certificari de parti terteelevante (e.g.TUEV).
continuare cerinta ii.
Declaratie privind infrastructura de care dispune operatorul economic folosind formularul din Sec.D din documentatia de atribuire
iii.Ofertantul trebuie sa demonstreze capacitatile profesionale ale personalului intern pentru indeplinirea corespunzatoare a lucrarilor de achizitii publice, de fabricatie/asamblare si instalare pe teren demonstarnd ca poseda minim urmatoarele resurse :
Disciplina Calificare / Specificatie Min. nr.personal
Manager de Proiect Minimum 5 ani de experienta profesionala 5
Planificator Proiect Minimum 5 ani de experienta profesionala 3
Inginer economist Minimum 5 ani de experienta profesionala 3
Inginer Civil Minimum 5 ani de experienta profesionala 5
continuare cerinta iii.
Inginer Mecanic Minimum 5 ani de experienta profesionala 10
Inginer de proces Minimum 5 ani de experienta profesionala 5
Inginer automatizare Minimum 5 ani de experienta profesionala 3
Inginer Electric Minimum 5 ani de experienta profesionala 3
Sudor Certificare in conformitate cu EN287/part1 - Test de calificare pentru sudori, Minimum 3 ani de experienta profesionala, Cerificare romaneasca pentru sudura sau ceva echivalent20
Instalator conducte Minimum 3 ani de experienta profesionala 20
QA/QC supervizor Minimum 5 ani de experienta profesionala 3
HSSE supervizor Minimum 5 ani de experienta profesionala 3
Diriginte de santier Minimum 5 ani de experienta profesionala 3
continuare cerinta iii.
Atestarea indeplinirii acestei cerin?e se demonstreaza prin prezentarea urmatoarelor documente:
OrganigramaCurriculum Vitae
ii.Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al protec?iei mediului
Atestarea indeplinirii acestei cerin?e se demonstreaza prin prezentarea urmatoarelor documente suport:
i. Documentul de certificare a sistemului de management al mediului candidatului, emis de ter?a parte, si
ii. Manualul sistemului de management al mediului in vigoare la data depunerii aplica?iei sau ultimul raport de audit care nu trebuie sa fie emis inainte de decembrie 2010
Autoritatea Contractanta accepta orice alta proba sau dovezi prezentate de acesta(inclusiv dosarul de prezentare a sistemului de management al caltitatii), daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
i. Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatiiAtestarea indeplinirii acestei cerin?e se realizeaza prin prezentarea urmatoarelor documente suport:
i. Documentul de certificare a sistemului de management al calitatii ofertantului, emis de ter?a parte, si
ii. Manualul sistemului de management al calitatii in vigoare la data depunerii aplica?iei sau ultimul raport de audit care nu trebuie sa fie emis inainte de decembrie 2010
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara: Pretul pentru executia de lucrari, inclusiv furnizarea de echipament ? 400 puncte; Pretul pentru 2 ani de mentenanta - 100 de puncte --- Mai multe informatii se regasesc in Sectiunea B3, paragraful 2.
2.
Technical
50%
Descriere: Punctajul pentru caracteristicile tehnice (max 500 de puncte); Timp de raspuns pe santier ? 100 puncte; Timp de finalizare - 400 de puncte --- Mai multe informatii se regasesc in Sectiunea B3, paragraful 3.
Punctaj maxim componenta tehnica: 500
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
FRD-SUP-X-001-00_PGP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2013 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Engleza
Altele
Orice doc. ref. la aceasta procedura trebuie redactat/tradus in limba engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2013 14:00
Locul: Petrom City, Infinity Building, Str. Coralilor nr. 22, Sector 1, Bucuresti, cod postal: 013329
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comsiei de evaluare si reprezentantii autorizati/mandatati ai Ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care punctuajele ofertelor per total si punctajul pentru criteriul "Pret" sunt de asemenea egale, se va continua departajarea luand in considerare cel ami mare punctaj acordat criteriului "timp de finalizare".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atacIn conformitate cu capitolul IX ?Solutionarea contestatiilor? art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OMV Petrom S.A. Legal Department
Adresa postala: Adresa postala: str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Tower Building, 4th fl, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Tel. +40 372483368, Email: [email protected], Fax: +40 212069641, Adresa internet (URL): www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2012 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer