Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PUNERE IN SIGURANTA POD PE DJ 101R PESTE RAUL PRAHOVA, Km. 5+270, judetul PRAHOVA


Anunt de participare numarul 87481/29.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-dul. Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Prahova, parter, intrarea D, camera 66, Registratura
Adresa postala: styr. B-dul Republicii, nr. 2-4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244514545, Fax: 0244511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PUNEREINSIGURANTAPOD PEDJ101RPESTERAUL PRAHOVA, Km. 5+270, judetul PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Prahova, comuna Breaza, DJ101R , Km. 5+270
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PUNEREINSIGURANTAPOD PEDJ101RPESTERAUL PRAHOVA, Km. 5+270, judetul PRAHOVA , documentatie tehnica conform atasamententelor la prezentul anunt de participare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
documentatie tehnica conform atasamententelor la prezentul anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 828, 061RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar. de particip=48.000 lei, conform HG834/2009 art.86, valab.90 zile de la data deschiderii ofertelor, se va prezenta in original la deschidere; gar de buna ex= 10% din val.fara TVA a contr. atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificate care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si la bugetul local- originale sau copii legalizate, valabile la deschiderea ofertelor;Certificat inregistrare firma-copie xerox;Certificat const. emis de Of.Reg. Com. de pe langa Tribunal-original sau copie legalizata, valabil.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bil. cont. pe anul 2007 si 2008-copie
Informatii generale - cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri=9000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;experienta similara: lucrari similare ca natura si complexitate realizate ( incepute si finalizate ), in ultimii cinci ani, respectiv lucrari de poduri ( constructii/reparatii de prag de fund, consolidari de maluri)+ contractul nominalizat + p.v.r. la terminarea lucrarilor + recomandare; Utilajele;Personal angajat;RT-ist drumuri si poduri cu autorizatia valabila;Responsabilul Tehnic cu Executia- specialist in drumuri si poduri atestat MLPTL cu legitimatia valabila;Certif ISO 9001, 14001, ISO 18001- sau declaratie ca respecta standardele de sanatatesi securitate ocupationala;PCCVI;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
utilaje: Dotarile minime obligatorii: -Motocompresor aermobil de joasa presiune-Ciocan pneumatic-Escavator pe senile-Buldozer pe senile-Vibrator universal-Compactor autoprop. Cu rulouri( valturi)-Automacara , cu brat cu zabrele-Incarcator frontal pe pn-uri-Instalatie de forat piloti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2009 10:30
Locul: Consiliul Judeten Prahova, etaj 4, camera 415-416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala: str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244544781, Email: [email protected], Fax: 0244242408
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Prahova - Directia Juridic, Contencios si Administratie Locala
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2-4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406.700, Email: [email protected], Fax: 0244/529289, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2009 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer