Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PUNEREA IN SIGURANTA A ACUMULARII BUNGET JUDETUL DAMBOVITA


Anunt de participare numarul 26517/03.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE DIRECTIA APELOR ARGES VEDEA
Adresa postala: str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110 147, Romania, Punct(e) de contact: CIOBANU DUMITRU sau PANTAZI DUMITRU, Tel.0248208739-0740247830, In atentia: CIOBANU DUMITRU sau PANTAZI DUMITRU, Email: [email protected], Fax: 0248 208724, Adresa internet (URL): [email protected] sau [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.agwater.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: GOSPODARIREA APELOR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PUNEREA IN SIGURANTA A ACUMULARII BUNGET JUDETUL DAMBOVITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: In bazinul hidrografic al Vaii Ilfov in locatia Acumularii Bunget I, a doua acumulare din cele 6 existente pe raul Ilfov.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sunt lucrari hidrotehnice de punere in siguranta a Barajului Bunget si cuprinde reconstructia descarcatorului, refacerea rizbermei la golirea de fund, protejare mal drept, completare terasamente la baraj, reabilitare protectie parament amonte, reabilitare priza irigatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45247212-9 - Lucrari de consolidare a barajelor (Rev.1)
45112441-8-Lucrari de taluzare (Rev.1)
45261420-4-Lucrari de impermeabilizare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sapaturi terasamente, umpluturi in baraj, umpluturi in albii parasite, betoane, anrocamente, demolari betoane, confectii metalice pt.prize, drumuri tehnologice, sapaturi fundatii pod, infrastructura pod, suprastructura pod, rampe racordare, consolidare albie.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 000, 000 si 3, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar.de participare este 45000 RON si se poate constitui astfel: scrisoare de gar.bancara-plata in numerar la casieria unitatii-ordin de plata in contul RO06TREZ0465025XXX004393
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul este finantat de la Bugetul de Stat, platile se vor efectua lunar prin Trezoreria Statului Mun.Pitesti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
daca este cazul, asociatie in participatiune
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in prevederile articolelor 180 si 181 din O.U.G.34/2006-declaratie privind calitatea de participant la procedura-certificat de inmatriculare (inclusiv certificatul constatator) emis de Oficiul Registrului Comertului-certificat de plata a impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat-certificat de plata a impozitelor si taxelor catre Bugetul Local-certificat de plata a contributiei pentru asigurarile sociale de stat-certificat de plata a contributiei la Fondul de Asigurari de Sanatate-certificat de pata a contributiei la fondul pentru plata Ajutorului de Somaj-documente privind certificarea societatii conform standardelor-informatii generale despre ofertant-documentele vor fi prezentate in original si in copie legalizata si valabile la data deschiderii.Lipsa unui document atrage dupa sine descalificarea candidatului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari-informatii generale ale operatorului economic-ultimul bilant economic aprobat si inregistrat (copie semnata si stampilata pe fiecare pagina)-fisa privind informatiile financiareexercitiu financiar pozitiv-Solvabilitate patrimoniala>30%-Lichiditate generala>100%-Lipsa unui document atrage dupa sine descalificarea candidatului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa fie de cel putin 9783000 RON IN CAZUL OFERTANTILOR CARE FAC DOVADA FAPTULUI CA SUNT I.M.M. ACEST INDICATOR SE REDUCE LA JUMATATE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de experienta similara a ofertantului: o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani (certificari de buna executie pentru 5 lucrari executate)-informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor-efectivele medii anuale ale persoanelor angajate-declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice-certificat ISO 9001 in constructii si instalatii-Lucrari similare in valoare de 800.000 RON (pot fi realizate si din 2( doua) contracte)-informatii privind subcontractantii (daca este cazul)-Lipsa unui document atrage dupa sine descalificarea candidatului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract finalizat in valoare de cel putin 2000000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 105 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar la casieria unitatii-ordin de plata in contul RO06TREZ0465025XXX004393 deschis la Trezoreria Mun.Pitesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2007 12:00
Locul: DIR.APELOR ARGES-VEDEA PITESTI Str.Calea Campulung Nr.6-8 Mun.Pitesti Jud.Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
la sedinta de deschidere vor participa membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, daca considera necesar aceasta, in baza prezentarii delegatiilor aferente.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
451000008: lucrari de pregatire santier 451120005: lucrari de excavare si terasament 451124418: lucrari de taluzare 452472129: lucrari de consolidare a barajelor 452614204: lucrari de impermeabilizare 452621105: lucrari de demontare de esafodaje 452621206: lucrari de montare de esafodaje 452623303: lucrari de reparare a structurilor din beton
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos Nr.06 Sectorul 03 Localitatea Bucuresti, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA APELOR ARGES-VEDEA PITESTI COMPARTIMENTUL JURIDIC - CONTENCIOS
Adresa postala: Str.Calea Campulung Nr.6-8, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110147, Romania, Tel.0248/208718, Email: [email protected], Fax: 0248/208724, Adresa internet (URL): www.agwater.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2007 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer