Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Punerea in siguranta a fondului construit aferent actualului corp cantina si alinierea la exigentele legale privitoare la desfasurarea activitatilor de alimentatie publica la C.P.P.I. Busteni


Anunt de participare numarul 46805/18.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL DE PREGATIRE PENTRU PERSONALUL DIN INDUSTRIE
Adresa postala: Str. Paltinului, nr. 16, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Punct(e) de contact: Irinel Ghita, Tel.0244321034, Email: [email protected], Fax: 0244320867, Adresa internet (URL): www.cppi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie/agentie europeana sau organisatie internationala
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: Instruire si consultanta manageriala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Punerea in siguranta a fondului construit aferent actualului corp cantina si alinierea la exigentele legale privitoare la desfasurarea activitatilor de alimentatie publica la C.P.P.I. Busteni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediul autoritatii contractante-Prahova, Busteni, str. Paltinului, nr 16.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrare: , ,Punerea in siguranta a fondului construit aferent actualului corp cantina si alinierea la exigentele legale privitoare la desfasurarea activitatilor de alimentatie publica la C.P.P.I. Busteni", conform proiect tehnic, caiet sarcini si documentatie executie, parte integranta a documentatiei de executie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Recompartimentarea parterului si etajului I, invelitoare si sistem conducere ape pluviale, izolare termica a planseelor la teren si la pod, finisaje interioare noi, tamplarie interioara noua, echipare cu centrala termica noua, reechipare bucatarie, oficiu, spalatoare, si spatii preparare, restaurante, refacerea trotuarului perimetral, instalatii interioare de incalzire, instalatii sanitare, instalatii aer conditionat, curenti slabi(calculatoare, avertizare incendiu), racorduri apa, canalizare, alimentare cu energie electrica, gaze naturale, conform proiect tehnic, caiet de sarcini, documentatie executie, parte integranta a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 860, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 30000 lei.Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractarea.Asocierea.Se solicita legalizarea asocierii inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind inexistenta starii de faliment.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catyre stat.
Declaratie de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii la bugetul general consolidat.
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza cu creante bugetare de plata catre bugetul local.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2007 si la 30 iunie 2007, solvabilitate patrimoniala min. 30%, lichiditate generala min. 100%.
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani;se accepta ofertantii care au cifra medie anuala minim 4000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care minim 3 lucrari similare.
Lista principalelor dotari tehnice necesare pentru executia lucrarilor.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate inclusiv responsabilii tehnici cu executia.
Informatii privind personalul propus pentru executia lucrarilor.
Declaratie privind personalul mediu angajat in ultimii 3 ani.
Declaratie de conformitate.
Informatii privind masurile de protectia mediului pentru indeplinirea contractului.
Angajamentul ferm al ofertantului ca va gestiona si va elimina deseurile de orice natura rezultate in urma executarii lucrarilor.
Lista subcontractantilor si datele de recunoastere inclusiv partea/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate de acestia.
Oferta comuna: in cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, lichiditatea generala, solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si cea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea se va legaliza la notariat inainte de semnarea contractului.
Programul calitatii pentru executia lucrarii.
Certificarea sistemului de management al calitatii al firmelor ofertante ISO 9001/2001 sauechivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul.Oferta se va face pentru cursul B.N.R. al euro din data de 01.05.2008
65%
Descriere:
2.
Perioada de executie
20%
Descriere:
3.
Programul calitatii pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
4.
Perioada de garantie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii sau prin virament cu ordin de plata in contul RO77TREZ5295025XXX000232, Trezoreria Busteni.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2008 11:00
Locul: Centrul de Pregatire pentru Personalul din Industrie, Prahova, Busteni, str.Paltinului, nr. 16.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emile Zola, nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244-511231, Fax: 0244-511231
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.42, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Cab. av. Marin Elena
Adresa postala: Str. Crizantemelor, nr.2, bl.7, ap.16., Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100079, Algeria, Tel.0244-567125, Fax: 0244-567125
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2008 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer