Licitatie Publica - Punerea in siguranta a fondului construit aferent corp cantina,corp amfiteatru,corp camin,corp invatamant,corp legatura si alinierea la exigentele legale in vigoare privind desfasurarea activitatilor la C.P.P.I. Busteni-Obiect nr.2, corp invatamant
Anunt de participare numarul 120268/28.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Fratautii Vechi-Galanesti
Adresa postala: nr. 352, Localitatea: Galanesti, Cod postal: 727280, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Mironescu, Tel. 0744868845, Email: [email protected], Fax: 0230412533, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie bunuri pentru obiectivele ?Renovarea, modernizarea si utilarea asezamantului cultural din comuna Galanesti, judetul Suceava" si "Cresa si gradinita cu program normal in comuna Galanesti, judetul Suceava" din cadrul proiectului integrat?Modernizarea comunelor Fratautii Vechi si Galanesti, judetul Suceava?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: comuna Galanesti, judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea Contractanta doreste sa achizitioneze bunuri diverse ( instrumente muzicale, jucarii, echipamente IT, Carti pentru biblioteca, echipamente audio-video, mobilier, echipamente gastro)pentru dotarea asezamantului cultural din comuna Galanesti precum si a cresei si gradinitei cu program normal din comuna Galanesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37310000-4 - Instrumente muzicale (Rev.2)
22113000-5-Carti de biblioteca (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
32340000-8-Microfoane si difuzoare (Rev.2)
37520000-9-Jucarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Bunurile ce urmeaza a fi achizitionate sunt din domenile instrumente muzicale, jucarii, echipamente IT, carti pentru biblioteca, echipamente audio-video, mobilier, echipamente gastro. Cantitatile pentru fiecare domeniu sunt specificate in caietele de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 749, 624RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 14000 lei, garantia de buna executie -10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile din care se face plata proiectului sunt Fondul European Agricol de Dezvoltare Rurala (FEADR) prin PNDR, masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea -Anexa 7.2.2.12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006 -Anexa 7.2.2.12BCertificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta-Anexa 7.2.2.12B -1Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Anexa 7.2.2.12CCertificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta-Anexa 7.2.2.12C -1Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local
Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat al statului
Cazier judiciar/certificat echivalent pentru persoane juridice straine
Certificat constatator emis de ORC
Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
Declaratie privind calitatea de participantla procedura de achizitie-7.2.2.12 C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Identificarea financiara
Situatiile aferente anilor 2008, 2009, 2010 inregistrate la organele fiscale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea 1.450.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de furnizare. (Anexa 7.2.2.12.I)
Operatorul economictrebuie sa completeze lista cuprinzand subcontractantii si acordurile de subcontractare ? cu partea subcontractata in exprimare valorica- Anexa 7.2.2.12 G.
Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Anexa 4.4.6) pentru contracte similare, indeplinite si finalizate in decursul ultimilor 3 ani.
Ofertantul va prezenta Certificatele emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
OFERTANTUL VA TREBUISA FACA DOVADA CA A INCHEIAT SI FINALIZAT IN ULTIMII 3 ANI, CEL PUTIN UN CONTRACT SIMILAR CARE A AVUT CA OBIECT LIVRARI SIMILARE CELOR CE FAC OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZITIE IN CAUZA IN VALOARE MINIMA DE 745.000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2011 12:00
Locul: Sediul ADI Fratautii Vechi Galanesti, din comuna Galanesti, nr. 352, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii agentilor economici care prezinta oferta , reprezentantii Ministerului de Finante, reprezentantii APDRP Iasi, alte persoane autorizate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in intregime pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Fratautii Vechi Galanesti
Adresa postala: nr. 352, Localitatea: Galanesti, Cod postal: 727280, Romania, Tel. (+4)0230412320, Email: [email protected], Fax: (+4)0230412320
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2011 18:04