Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Punerea in siguranta a infrastructurilor si regularizare albie pod km 151+680 lin CF 412 Apahida-Baia Mare.


Anunt de participare (utilitati) numarul 40371/07.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala-Serv.Achizitii Publice, Tel.021/3192433, In atentia: Mariana Coman, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Punerea in siguranta a infrastructurilor si regularizarealbie pod km 151+680 lin CF 412Apahida-Baia Mare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sucursala Regionala CF Cluj. Linia CF 412 Apahida- Baia Mare.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Punerea in siguranta a infrastructurilor si regularizarealbie pod km 151+680 lin CF 412Apahida-Baia Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112500-0 - Lucrari de terasament (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Punerea in siguranta a infrastructurilor si regularizarealbie pod km 151+680 lin CF 412Apahida-Baia Mare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 000, 000 si 12, 342, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie de participare in valoare de150 000 lei.Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea lucrarii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri externe BDCE si buget de stat conform OUG 122/2005.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declarat propr raspund pers princ de conduc-adm, direct si cont.sef, pt sit personala-Form 12B-SectIII(original);
Declarat propr rasp eligibilForm.12A-SectIII(original)decl particip la licit-form 12C-orig.Certific const.indepl obligatii exigib.de plata impozite si taxe la stat, inclus cele locale, si contrib. pt asig soc.de stat data 30.10.2007 sau ulter-in original sau copie legalizata.
Certific inreg-Camera de Com si Ind. Ofic Regist Comert(copie)
Certificat const emis de Ofic Regist Comert langa Trib. Municip Bucuresti/teritorial, sa rezulte: obiect de activ.ofertant sa cuprinda efectuarea lucr de constructie sau reparatii linii si lucrari de constructie lucrari de arta ferov(poduri, podete);nu sunt inscr. mentiuni ref la aplicarea leg nr. 85/2006 pt reorganizare sau lichidare judiciara (faliment), sau ca soc.se afla in incapacitate de plata.Certificat in original.
Pt pers. jurid.straine: docum. edificatoare dovedeasca forma de inregistrare ca persoana jurid conform cu preved legale din tara in care ofertant e rezident, sa rezulte obiect de activitate priv efect lucrari de constructii, reparatii linii si lucr de contructie lucr de arta feroviare.
Acte(copie legal)sa rezulte cal.de agent economic autoriz si inregistrat: statutul legal, obiect de activ, emise de organisme competente din tara de orig ofertant.
Grup de oper econom asociati pt a depune oferta comuna, eligibil si inregistrare se depun de fiec. operat econ din asociere. Acte traduse de trad.autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale Form.G -SectIII, sa rezulte cifra med anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertant in val de 12400000 lei, bilanturi contabile din 2005 si 2006 vizate si inregist. de organele competente.
Cand ofertantul invoca si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va punela dispozitie ofertant resursele financ invocate. Persoana ce asigura sustinerea financ nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 si va depune in acest sens Form 12A, 12B si G care se depunin original.Grup de op econ depun oferta comuna, sit econ -fin se demonstr prin luarea in consid resurse toti membri grup.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrari executate in ultimii 5 ani cuprinde denumireasubcontract insotita si de acorduri de subcontractare(Form B8);subcontract care vor indepl.mai mult de 10% din contract vor completa cu datele proprii Form G(inform gen), Form. 12A - Declaratie pe propria raspundere pt eligibilitate. Subcontractantii vor completa Form. 12G din Sect III, Declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea acestora si Form 12A - Declaratie pe propr raspund pt eligibilitate.Lista lucrarilor-pentru cele mai importante lucrari- va contine valori, perioada, locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiari. Contractul/contractele care face dovada experientei similare va fi insotit de recomandarea din partea beneficiarului lucrarii respective. Recomandarile sedepun in original sau copie legal.(Form H SectIII).Experienta similara se dovedeste-indeplinire si finalizare in ultim 5 ani un contract sau cel mult doua contracte cu val cumulata egala sau mai mare decat 1235000 lei.Autorizatie furniz ferov eliberata de AFER si Agrementul tehnic pt: lucr.de reparatii la poduri de cf si lucr de regularizare albie, aparare si protectie infrastructuri si poduri cf. Certificat de calitate SR EN ISO 9001:2001, Certificat atestare standarde de protectia mediului SR EN ISO 14001 si Certificatul de atestare a standardelor de protectia muncii (OH SAS 18001.Informatii privind numarul mediu de personal in ultim 12 luni.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2008 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2008 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante, Directia Comerciala-Serviciul Achizitii Publice.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care vor prezenta CI sau BI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofertantii trebuie sa prezinte si formularele C10 si C11.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNCF CFR SA-Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: Bdul.Dinicu Golescu nr.38 sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40/021/3151117, Fax: +40/021/3151117
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF CFR SA-Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: Bdul.Dinicu Golescu nr.38 sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+40/021/3151117, Fax: +40/021/3151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2007 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer