Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Punerea in siguranta la Priza cu barare Rovinari, judetul Gorj


Anunt de participare numarul 129960/08.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Adresa postala:  STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200738, Romania, Punct(e) de contact:  GABRIEL MÜLLER, Tel. 0251.426655, Email:  [email protected], Fax:  0251.427597, Adresa internet (URL):  gabriel [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Punerea in siguranta la Priza cu barare Rovinari, judetul Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Lucrarile sunt amplasate la priza cu barare Rovinari, judetul Gorj.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de reabilitare pentru Priza cu barare Rovinari, judetul Gorj, consolidari constructii hidrotehnice, reabilitare echipament hidromecanic, reabilitare instalatii electrice, AMC, elaborare detalii de executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45247212-9 - Lucrari de consolidare a barajelor (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
punerea in siguranta a prizei cu barare Rovinari.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 977, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
in conditiile art.122, litera i din O.U.G. nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 200000 lei; garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare: bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind eligibilitatea;
declaratia privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006;
certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
certificat de inregistrare;
certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii, respectiv executie lucrari de constructii hidrotehnice si/sau proiectare constructii hidrotehnice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale;
bilant contabil la 31.12.2010 aprobat;
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei)ani;rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari daca este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 21954000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani;
recomandari din partea altor beneficiari/clienti;
informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru proiectarea si executia lucrarilor;
informatiiprivindefectivele medii anuale ale persoanelor angajate si alcadrelorde conducere;
declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice, pe specificul proiectarii si executiei lucrarilor;
documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii;
documente emise de organisme acreditate care confirma sistemului de management de mediu;
documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale;
documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management de responsabilitate sociala;
informatii privind subcontractantii ( daca este cazul);
informatii privind asocierea operatorilor economici ( daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-ofertantul sa fi finalizat contracte similare (contracte al caror obiect a fost executia de constructii hidrotehnice similare de tipul: regularizari si recalibrari de albie, consolidari si aparari de mal, diguri, epiuri, punerea in siguranta baraje etc.) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 10.872.700 lei (fara T.V.A.);
- ofertantul sa fi prestat contracte similare (contracte al caror obiect a fost prestarea serviciilor de proiectare pentru lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 104.300 lei (fara T.V.A).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2011 11:00
Locul: la sediul autoritatii contractante, Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal - conf. art. 256^2 litera b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic si Contencios al Administratiei Bazinale de Apa Jiu
Adresa postala:  Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200738, Romania, Tel. 0251.42.66.55, Email:  [email protected], Fax:  0251.42.75.97, Adresa internet (URL):  www.apejiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2011 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer