Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RA LA PLUGURILE DE ZAPADA TIP WZP nr.008 al Sectiei L1 BV si nr.006 al Sectiei L6 Gheorgheni-LOT 1, REPARATIE PERIODICA TIP RP CU PRELUNGIREA DURATEI NORMALE DE FUNCTIONARE PRIN AVIZ AFER, la trei vagoane seria Ks cu numerele: 215333164758; 215333167223;


Anunt de participare (utilitati) numarul 140117/01.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii, nr.1, camerele P19-P20, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Corina Neagota, Tel. +40 268410709, Email: [email protected], Fax: +40 268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RA LA PLUGURILE DE ZAPADA TIP WZP nr.008 al Sectiei L1 BV si nr.006 al Sectiei L6 Gheorgheni-LOT 1, REPARATIE PERIODICA TIP RP CU PRELUNGIREA DURATEI NORMALE DE FUNCTIONARE PRIN AVIZ AFER, la trei vagoane seria Ks cu numerele: 215333164758; 215333167223; 215333120636 -LOT 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Lot 1 ?in locatiile beneficiarului, respectiv Statia cf Gheorghienisi Sectia L1 BV, Lot 2 ?in locatiile prestatorului
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1-REVIZIE ANUALALA PLUGUL DE ZAPADA TIP WZP ? nr.008 al Sectiei L1 BV si nr.006 al Sectiei L6 Gheorgheni, LOT 2-REPARATIE PERIODICA TIP RP CU PRELUNGIREA DURATEI NORMALE DE FUNCTIONARE PRIN AVIZ AFER la 3 vagoane seria Ks cu numerele: 215333164758;215333167223;215333120636
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT I-REVIZIE ANUALA LA PLUGURILE DE ZAPADA TIP WZP nr.008 al sectiei L1 Brasov si nr.006 al sectiei L6 Gheorgheni, LOT II-REPARATIE PERIODICA TIP RP CU PRELUNGIREA DURATEI NORMALE DE FUNCTIONARE PRIN AVIZ AFER, la 3 vagoane seria Ks cu numerele: 215333164758;215333167223;215333120636
Valoarea estimata fara TVA: 72, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP prin virament bancar sau un instrument de garantare bancara emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, in cuantum de 240 lei pt lot 1 si1.200 lei pt lot 2 si pentru per de cel putin 90 de zile de la datalimita de primire a ofertelor.Instrum de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.GP trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: viram bancar in cont AC (CNCF «CFR» SA prin Suc.?CREIR CF?BV CUI 15509275) nr.RO92BPOS08002606941ROL01 deschis la Bancpost BV sau printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari sau OP/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, sau lichiditati la caseria AC a sumei in numerar.IMM-50%.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile prevazute dela art. 87, alin.(1) din HG 925/2006.GP se va returna de AC conform prevederilor art.88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. GBE va fi de 5% din pretul contractului de servicii, fara TVA.IMM 50%.GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada faptul ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.GBE se va constitui in perioada de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.AC are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, respectand cond. prevazute la art.91 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ultrerioare.AC va elibera/restitui GBE in conformitate cu prevederile art.92, alin(2) din HG.nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse (fonduri proprii - poz.12.B.2.5.6 si poz.12.B.2.5.7 in PAAP al CNCF "CFR" SA pe 2012 nr.9/3/2397/2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea- Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);
2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat tert sustinator- pentru tertul sustinator doar petru neincadrarea in art.181, lita), lit.c1) si lit.d);
3)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor sia contribuitiei pentru asigurarile sociale catre stat, inclusiv cele locale-- Certificat de atestare fiscalaprivind obligatiile la bugetul general consolidat ( D.G.F.P.C.S. ), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la platain luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat detaxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Certificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu origialul? si vor fi depuse dupa caz de catre fiecare ofertant/ asociat.
Nota: Data la care expira termenul d achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare
4)Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor Ordinului ANRMAP 314/2010 -Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare »(Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta) prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concureta- (ofertant, asociat).
5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul 12 C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat)
6)Acord de asociere, daca este cazul - Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare »
7)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OG nr. 34/2006 - Formularul 12 C bis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, subcontractant, asociat, tert sustinator).
Sunt considerate persoane ce detin functie de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/candidaturilo depuse in cadrul unei proceduri de atribuire) in cadrul CNCF ?CFR?SA Bucuresti-Suc. ?CREIR? CF Brasov urmatorii: Oprescu Laurian, Nasulea Mariana, Boaca Gheorghe, Dinescu Florian, Zetu Tatiana, Neagota Corina, Sandru Alexandru, Toasca Ciprian, Ilas Florin, Mita Adriana
NOTA: 1.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul aceleasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
c) Sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate (asa cum au fost definite la art.46, alin.(3) din OUG nr.34/2006) au dreptul de a participa in cadrul aceleasi proceduri de atribuire, dar numai. in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.2. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;3. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) a intrat in faliment ca urmare a hotarariipronuntate de judecatorul-sindic;
b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c) in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4.Autoritate contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
-ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinatorcare are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5.Autoritatea contractanta va descalifica de la procedura de achizitie publica ofertantul care, prin cele declarate in Formularul 12B-2furnizeazainformatii neadevarate si/sau incomplete in orice privinta. 1)Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si prestarea unor servicii similare cu cele supuse achizitiei- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea unor servicii de tipul celor supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). (ofertant, asociat).Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, , autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.
In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit
2)Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie-Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel:
-in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)
-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Fisa de parteneriat?;
? ?Intreprinderi partenere?
-in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
? ?Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?
Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.
Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Modele de formulare »
NOTA: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire I se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat, la deschidere, respectivul formular in copie.
3)Autorizatie de Furnizor Feroviar insotita de Agrementul Tehnic Feroviar eliberate de AFER pentru serviciile supuse achizitiei.Pentru lotul 1 se solicita Autorizatie de Furnizor Feroviar insotita de Agrementul Tehnic Feroviar eliberate de AFERpentru servicii de revizieanualela pluguri de zapada tip WZPvalabile la data depuneriiofertelor.Pentru lotul 2 se solicita Autorizatie de Furnizor Feroviar insotita de Agrementul Tehnic Feroviar eliberate de AFER pentru reparatie periodica tip RP cu prelungirea duratei normale de functionare la vagoane de uz administrativ. In cadrul unui lot, in cazul depunerii unei oferte comune, fiecare operator economic din asociere va prezenta (in dosarul cu documentele de calificare), Autorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic Feroviar pentrupartea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o va prestaIn cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea AFER.
Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
4)Angajament de prelungire a valabilitatii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviar-Prezentarea unui angajament prin care, in cazul expirarii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviar pe perioada de derulare a contractuluiva proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
La intocmirea contractelor, se va adauga ca anexa la contract Autorizatia de Furnizor Feroviar insotita de Agrementul Tehnic Feroviar/ Certificatul de Omologare Tehnica Feroviara si angajamentul de prelungire a valabilitatii acestora.
Angajamentul mentionat mai sus se va completa corespunzator si depune si in cazul in care termenul de valabilitate al Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviar nu expira pe perioada de derulare a contractului.NOTA IMPORTANTA- pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare solicitate la cap.III.2) ?Conditii de participare?, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv diverse valori, cantitati, asa cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire.
Uzand de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii din care sa rezulte alaturi de date generale despre ofertant: adresa, obiect de activitate, principala piata a afacerilor si media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani a acestuia.
Ca cerinta minima ofertantul va demonstramedia cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani. Ofertantul va face conversia val la cursul lei/euro mediu comuicat de BNR pentru anul respective dupa cum urmeaza: An 2009:1 euro=4, 2373 lei;An 2010:1 euro=4, 2099 lei;An 2011:1 euro=4, 2379 lei;
Bilanturile contabile la 31.12.2010 si 31.12.2011
Cand ofertantul isi demonstreaza sit.ec. si financ invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si pers respectiva, ofertantul are obligat de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financ invocate.Pers ce asigura sustinerea financ nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din proced de atribuire cf art.180 si art.181, lit.a), c^1), d) si art.69^1 din OUG 34/2006, fapt pt care va prezenta Formularele 12A, 12B si Formular 12 C bis din « Modele de formulare »
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Inf.privind partea/partile din contract pe care ofert. are int.sa o/le subcontract.si datele de recunoastere ale subcontract propusi Fara a i se dimin rasp. in ceea ce priveste modul de indeplin. a viitorului contract de AP ofert.are dreptul de a include in prop.tehnica posib. de a subcontracta o parte din contract. respectiv.In cazul in care parti din contract. de AP urm. sa se indeplin. de unul sau mai multi subcontract.AC solicita, la incheierea contr.de AP cu ofert. declarat castigator, prez. contract. incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prez. trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de AP.Pe parcursul derularii contract.contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta init.Subcontractantul raspunde pt.furniz.prod. subcontract.din contract. de AP numai in fata contractantului, iar acesta va rasp.in fata AC pt.indeplinire a oblig.contract.
2)Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand val. perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiLista mai sus mentionatava fi insotita de copii ale unor inform relevante ale unuia sau cel mult 3 documente / contracte (pag
cu partile contractante, obiect, durata, pretul si pag finala cu semnaturi)prin care sa se confirme prestarea unor servicii similare cu cele supuse achizitiei, pentru acestea atasandu-se si recomandari din partea beneficiarilor, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formular B5 din fisierul « Modele de formulare » )
3)certificatele/documentele (recomandarile) tuturor beneficiarilor.contract.care sustin experienta similara, indiferent daca acestia sunt AC sau clienti privati.Se solicita ca in recomandari sa se specifice daca au existat probleme de natura tehnica pe perioada de garantie acordata serviciului prestat.Certificatele(recomandarile) vor fi confirmate prin prezentarea contractelor care sustin experienta similara (copie).
4)In cazul in care Of.isi dem.cap. teh. inv. si sust. acord. de catre o alta pers. indiferent de nat.relat.jurid.exist. intre ofert. si pers. respect, ofert. are oblig.de a dovedi sust. de care benef. prin prez. unui angaj. ferm al pers. resp., incheiat in forma autentica, prin care aceasta conf. faptul ca va pune la disp. ofert. res. teh.invocate. Pers. care asig.sust. teh. nu trebuie sa se afle in sit. care deter. excluderea din proc. de atrib., conf.preved.art.180 si art.181.lit a), c^1), d) si art.69^1 din OG 34/2006, fapt pt care vor completa Form. 12A, 12B si 12C bis din fisierul ?Modele de formulare?.In cazul in care ofert. isi dem. cap. teh. si/sau prof. prin prez. unui angaj. de sust. din partea unui tert, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instr. juridic care sa asigure dreptul AC de a solicita, in mod legitim, indepl.anumitor oblig. de catre pers. sust.Angaj. ferm prez de Of. castigator face parte integranta din contractul de AP.
Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 :2008, eliberat de catre organisme acreditate pentru activitatea specifica obiectului contractului.Certificatele trebuie sa fie valabile la datadepunerii ofertelor.
In cazul in care ofertantul nu detine certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in prestarea serviciilor ce fac obiectul acestui contract.
In cazul unei asocieri, formularulva fi depus de ofertant si asociat pentru partea lor de implicare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2012 11:00
Locul: Suc."CREIR CF" Brasov, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/saureprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1)deoarececriteriul aplicat pentru atrib contract de achiz publica este ?pretul cel mai scazut?, daca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul PF acelasi pret, AC va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua PF in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua PF are pretul cel mai scazut.2)in PAAP nr9/ 3/2397/2012 al CNCF ?CFR? SA pt 2012 pt poz.12.B.2.5.6 sipoz.12.B.2.5.6 procedde atrib propuse spre aplicare sunt LD.Cfpreved art.12, alin.(2) din Dispoz nr.22/2008 a DirectorGeneral CNCF ?CFR? SA, la alegerea proced de atrib stabilite in PAAP pt achizitionarea produselor si serviciilor destinate activ relevante se are in vedere val cumulata a produselor si serviciilor incadrate in acelasi cod CPV necesare pe parcursul unui an la Suc.?CREIR CF? 1-8 si pt Central CFR.Tinand cont de tipul proced de achizitie specificat in PAAP nr.9/3/2397/ 2012al CNCF ?CFR? SA lapoz.12.B.2.5.6 sipoz.12.B.2.5.6, de preved mentionate in ?Manualul operational pentru atrib contracte de achizitie publica? vol. I ? Sectiunea 6.5 side preved art.12, alin.(2) din Dispoz nr.22/2008 a DirectorGen CNCF ?CFR? SA, precum si de NOTIFIC ANRMAP nr.59/2011 si Ord ANRMAP nr.553/2011, AC a ales pentru atrib contractului de prestari servicii ?REVIZIE ANUALA LA PLUGURILE DE ZAPADA TIP WZP nr.008 al sectiei L1 Brasov si nr.006 al sectiei L6 Gheorgheni" - LOT I si ?REPARATIE PERIODICA TIP RP CU PRELUNGIREA DURATEI NORMALE DE FUNCTIONARE PRIN AVIZ AFER la 3 vagoane seria Ks nr: 215333164758; 215333167223; 215333120636? - LOT 2 procedura de ?LD?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al AC pe care acesta il considera nelegal, cf. art. 256, alin.(1) si 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei "CREIR CF" Brasov
Adresa postala: str.Politehnicii, nr1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. +40 268474506, Fax: +40 268474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2012 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer