Licitatie Publica - Racord conducta titei Ø 10 ¾ ? F1 Siliste-Ploiesti cu conductele de titei Ø 12 ¾ ? si Ø 14? Cartojani-Ploiesti, intre Gara de Vest si pod rutier Brazi, pe o lungime de 4200 m
Anunt de participare (utilitati) numarul 138448/28.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Transportator unic de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Racord conducta titei Ø 10 ¾ ? F1 Siliste-Ploiesti cu conductele de titei Ø 12 ¾ ? si Ø 14? Cartojani-Ploiesti, intre Gara de Vest si pod rutier Brazi, pe o lungime de 4200 m
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestarea serviciilor de proiectare pentru executia obiectivului "Racord conducta titei Ø 10 ¾ ? F1 Siliste-Ploiesti cu conductele de titei Ø 12 ¾ ? si Ø 14? Cartojani-Ploiesti, intre Gara de Vest si pod rutier Brazi, pe o lungime de 4200 m".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de proiectare pentru executia obiectivului "Racord conducta titei Ø 10 ¾ ? F1 Siliste-Ploiesti cu conductele de titei Ø 12 ¾ ? si Ø 14? Cartojani-Ploiesti, intre Gara de Vest si pod rutier Brazi, pe o lungime de 4200 m".
Valoarea estimata fara TVA: 65, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
160 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie de part.: 1300 lei. Valabilit.: 120 zile de la data lim.de primire a ofertelor (cel putin egala cu valab.ofertei). Constituire: 1)prin viram.bancar, in contul Conpet RO38RNCB0205044865700001, deschis la BCR Pl, al sumei solicitate; 2) prin instrum.de garantare emis de catre o banca sau soc.de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elab.conf.modelului din"Formulare", in cuantumul si cu valab.solicit., a.i.din acest instrum.sa reiasa fara echivoc ca banca sau soc.de asigurari va plati CONPET suma de 1300 lei, la prima cerere scrisa a CONPET si fara ca aceasta sa aiba oblig.de a-si motiva cererea, cu cond.ca in cererea sa Conpet sa specif.ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia sau mai multora dintre sit. prev.de art.87 din HG 925/2006 (si se enumera toate ac.situatii, lit. a)-c);Obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona la lit.d)ca in cazul in care ofertantul a formulat contestatie si ac. i-a fost resp.de CNSC, Conpet are dreptul sa retina din gar.de part.iar banca/soc.de asigurari va elib.catre Conpet suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006, in raport cu val.est.a contr.: 650 lei. 3) prin OP, cu cond.confirm.de catre banca emitenta, a virarii sumei de 1300 lei in contul Conpet, prin extras de cont sau scris.de confirmare din partea bancii, pana la termenul si ora limita de desch.a ofertelor. In cazul neprezent.dovezii constit.gar.de part.pana cel mai tarziu la termenul si ora lim. de deschidere a of., oferta va fi respinsa, fiind declarata inacceptabila, conf.art.33 alin(3) lit.b), coroborat cu art. 36 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul benef.de reducerea prevazuta de L.346/2004 privind IMM, acesta are oblig.de a prez.declaratia prevazuta de aceasta Lege. Cuantumul gar.de buna executie a contractului de servicii: 10% din valoarea fara TVA a contr.si se constituie prin instrument de garantare, emis de catre o societate bancara sau o societate de asigurari, prezentat in ORIGINAL autoritatii contractante CONPET SA Ploiesti, valabil pe o perioada de 12 luni de la data semnarii contractului, in cond. prev.la art. 90 alin.(1) din HG nr. 925/2006.Din acest instrument de garantare trebuie sa reiasa, fara echivoc, ca societatea bancara sau o societate de asigurari va plati autoritatii contractante CONPET, suma solicitata, in limita prejudiciului creat. Suma va fi platita de societatea bancara la prima cerere scrisa a CONPET SA Ploiesti, fara ca aceasta sa aiba obligatia de a-si motiva cererea respectiva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Se solicita Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 130.000 lei. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei. Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Cerinta nr. 2. Se solicita Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, din ultimii 3 ani. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Se solicita Declaratie si lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ?ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in ultimii 3 ani prin prezentarea a maximum 3 contracte cu obiect asemanator, respectiv servicii de proiectare lucrari de reparatii sau inlocuiri conducte de transport produse petroliere, titei sau gaze naturale, a caror valoare cumulata a fost de minimum 65000 lei; of.va prezenta, pentru confirmarea prestarii serviciilor, certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre beneficiarul contractelor, doc.care sa certifice perioada prestarii, valoarea serviciilor; recomandari din partea beneficiarilor contractelor prezentate ca exp.sim., care se incadreaza in cerintele de la acest punct, documente care sa confirme prestarea serviciilor si valoarea acestora. Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare.
Cerinta nr.2. Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii si Acordurile de subcontr. Ofertantul va preciza, pt.subcontr.sai, datele de identificare din certificatul de inregistrare, val.subcontr., serviciile subcontr., acord si specimen de semnatura si stampila subcontractant, in original.Raspunderea privind indeplinirea tuturor criteriilor de calificare solicitate in prezenta documentatie ii revine in mod exclusiv ofertantului. Nu se vor lua in considerare documente de calificare prezentate de subcontractant, cu exceptia celor solicitate in mod expres acestuia in prezenta documentatie si a resurselor materiale si umane. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare cu conditia ca acestia sa indeplineasca integral partea din contract pentru care se solicita aceste resurse. In viitorul contract de achizitie publica, subcontractantii nu constituie parte semnatara a contractului.Declar.va fi prezentata de fiecare asociat.
Cerinta nr.3.Ofertantul trebuie sa dispuna, pentru indeplinirea contractului, de urmatoarele echipamente obligatorii (proprietate, inchiriere sau prin prezentarea unui angajament de punere la dispozitie): aparatura pentru ridicari topografice, (soft) STEREO 70, licenta AUTOCAD 2009. Pentru echipamentele inchiriate, ofertantul are obligatia de a prezenta in plus si copia contractului de colaborare/inchiriere.
Cerinta nr. 4. Se solicita Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Personalul obligatoriu solicitat pentru indeplinirea contractului: sef proiect, personal atestat ANRE pentru instalatii electrice tip C1A, conform HG 540/2004, personal autorizat sa realizeze lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei conform Regulamentului A.N.C.P.I./ 29.03.2010. De asemenea, se vor prezenta copiile diplomelor, ale autorizatiilor si se vor anexa CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei.
Cerinta 1: Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru serviciile solicitate. Certificatul va fi valabil la data deschiderii ofertelor.
Cerinta 2: Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2004 sau a Certificatului SR EN ISO 14001:2005, sau a echivalentului acestuia, emis de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al mediului, pentru serviciile solicitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2012 11:00
Locul: Ploiesti, sediul ad-tiv II al SC Conpet SA, str. Rezervoarelor nr.8, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor vor prezenta imputerniciri si copii BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
ATRIB.CONTRACTULUI.Cerinte obligatorii: 1)Ofertantul are oblig.sa prez.Formularul nr.15, ?Decl.priv.acceptarea clauzelor contr.oblig.?; 2)Oferta va fi consid.neconforma daca se fac propuneri de modif.a clauzelor contr.obligatorii si care sunt in mod evid.dezavantajoase pt.autoritatea contractanta. PRECIZARI: In cazul ofertei comune, se prez.Acord de asociere in original, completat, semnat si stampilat, conf.modelului din ?Formulare?.Cerintele de la III.2.1.?Sit.personala incl.inreg.se indepl.individual de asoc.E obligat.ca fiecare asociat sa prez.doc.sol.la III.2.1.Tertul sustinator va prez.Declar.privind: neincadr.la art.180, la art.181-lit.a), c1) si d), si la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006, precum si Angajament ferm de sustinere in forma autentica (autentificat notarial) cf. modelului din ?Formulare?. Declaratia priv.neincadr.la art.69 ind.1 trebuie completata si de subcontr.Cerinta de la III.2.2.-Capacit.econ. si fin.se indepl.prin cumul de catre asociati.Cerintele de la III.2.3?Capacit.tehnica se indepl.astf.: cerinta 1 priv.exp.similara-prin cumul;cerinta 2 priv.subcontr.se indepl.indiv.de asociati;cerinta 3 privind pers.se indepl.prin cumul, cu cond.ca asoc.(sau daca e cazul, subcontr.) sa indepl.integral partea din contr.pt.care s-a sol.personalul. Pt.demonstr.indepl.prin cumul a crit., asociatii vor prezenta, fiecare, doc.sol.la III.2.3.Cerinta privind certif.sist.de mng.al calit.si al mediului se indepl.prin cumul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 ind. 2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. CONPET S.A. Ploiesti
Adresa postala: Adresa postala: Str. Anul 1848 nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2012 14:06