Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Racord la RED pe 110 kV


Anunt de participare (utilitati) numarul 31100/05.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament Comercial, Tel.0256308337, In atentia: Birou Contracte, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Racord la RED pe 110 kV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Statia de 110/6 kv CET Centru si Statia de 110/20kv Padurea Verde Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare racord la RED pe 110kV CET Centru Timisoara prin : montare LES 110 kV din cupru echipat cu fibra optica, extinderea statiei de 110/20 kV Padurea Verde, modificare portiune din traseu aerian si subteran la LEA de 20kV, racord in cablu de 110 kV cu fibra optica intre Statia de 110/6kV CET Centru si Statia 110/20kV Padurea Verde Timisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.1)
45232220-0-Statie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va cuprinde : proiectare, furnizare de utilaje si echipamente, executie de lucrari, montaj utilaje si echipamente, probe , PIF si asistenta tehnica
Valoarea estimata fara TVA: 12, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantie de participare este de 125000 lei ; garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare. plata se va face in lei prin ordin de plata, in maxim 30 zile de la acceptarea facturii executantului de catre achizitor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza pentru grupul deoperatori economici declarati castigatori pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Declaratie privind calitatea de participant la procedura Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;prezentarea certificatului de atestare fiscala pt. plata impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale emis de ANAF si a certificatului de plata a impozitelor si taxelor la bugetele locale emis deadministratia locala sau certificate similare emise de autoritatile competente din tara in care este stabilit ofertantul (original sau copie legalizata ) care confirma plata acestaora la data de 31.08.07, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiCertificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.( original sau copie legalizata )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani.Se impune ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu :12.500.000lei echivalent 3.820.410euro, la data de 31.08.2007 . bilantul contabil intocmit la 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani. experienta similara-indeplinireasi finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin a unui contract de executie care a avut obiect executia unei lucrari similare si care a avut valoareaegala sau mai mare de cat 3.700.000 leiechivalent1.130.841 euro la data de 31.08.2007 , saua cel mult trei contracte de executie distincte care au avut ca obiect executia de lucrari similare si care au avut valoarea cumulataegala sau mai mare de cat 6.200.000 leiechivalent 1.894.923 euro la data de 31.08.2007, Declaratie care contine informatii privind, asigurarea cu personal de specialitate, Informatii referitoare la utilajele , instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului; Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani , Autorizatie ANRE in conformitate cu Ord 54/2005 Regulament pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic valabila pentru toata perioada de derulare a contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 24 RON
Conditii si modalitate de plata: DA se obtine de la B Contracte max 4 zile de la solic la fax 0256430631 Plata la casierie ora 8-10; 13-15 prin op ec sau firma curier imputer de op ec
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2007 10:00
Locul: SC COLTERM SA Timisoara str.Episcip J.Lonovici nr.4 ( parter sala de instructaj)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si persoanele imputernicite ale operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel , sectia contencios administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA Oficiul Juridic
Adresa postala: Str Episcop Joseph Lonovici nr 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2007 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer