Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Racordare canal cladire corp comanda la reteaua de canalizare a orasului Alba Iulia (proiectare)


Anunt de intentie (utilitati) numarul 22163/14.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: SUCURSALA SIBIU, B-dul C. Coposu nr. 3, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550245, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 269207130, In atentia: Oltean Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 269207101, Adresa internet (URL): www.stsb.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Racordare canal cladire corp comanda la reteaua de canalizare a orasului Alba Iulia (proiectare)
II.2) Tipul de contract
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire documentatie pentruproiectare "Racordare canal cladire corp comanda la reteaua de canalizare a orasului Alba Iulia "
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata cu OP.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire aplicata, conform PAA 2012 al TRANSELECTRICA SA, este "Cerere de oferte", deoarece valoarea estimata cumulata a contractelor de servicii de proiectare ce urmeaza a fi atribuite in cursul anului 2012 la nivelul Companiei, se incadreaza in pragurile valorice prevazute la art. 124 pct.b din OG 34/2006, autoritatea contractanta avand obligatia de a aplica procedura de cerere de oferte pentru atribuirea contractului
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Prezentul anunt de intentie a fost transmis spre publicare in conformitate cu prevederile art.51 alin (2) din OUG 34/2006, pentru respectarea dispozitiilor MECMA nr. 5804/28.02.2012.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 60, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer