Licitatie Publica - Racordare sistem de distributie gaze naturale si instalatii de utilizare la depoul de locomotive Iasi
Anunt de participare (utilitati) numarul 129754/06.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Moldova, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. 0232-230291, Email: [email protected], Fax: 0232-230291, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Racordare sistem de distributie gaze naturale si instalatii de utilizare la depoul de locomotive Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Depoul de locomotive Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 634, 292RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va finaliza la data de 31.12.2011, apoi se vor incheia contracte subsecvente functie de resursele financiare alocate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Racordarea cladirilor aferente depoului de locomotive Iasi la sistemul de distribuitie gaze naturale precum si dotarea cu utilaje si echipamente tehnologice de incalzire aferente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232141-2 - Instalatii de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederi caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 634, 292RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 12.600 lei, garantia de buna executie 6 % din valoare contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie propria raspundere privind eligibilitatea;
Declaratie propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Certificat de atestare fiscala achitare obligatii exigibile catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de DGFPCFS;
Certificat privind plata taxe si impozite locale eliberat de Primaria locala;
Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.5 alin.1 din legea nr.21/1996 privind concurenta;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil la 31.12.2010 insotit de confirmarea de depunere la organele competente, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul";
2.Informatii generale cu cifra medie de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista lucrari similare executate in ultimii 5 ani cu prezentarea a minim unei recomandari aferente;
2.Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate in special pt.asigurarea controlului calitatii;
3.Declaratie referitoare la studii, pregatire profesionala si calificare personal
Nivel(uri) minim(e) specific(e) necesar(e)Se vor prezenta in copie atestate:
-RADTE?IMSP responsabil pt.avizare documentatie tehnica si supraveghere lucrari de verificare tehnica pt investigatii/examinari cu caracter tehnic la instal sub pres;
-RADTA responsabil avizare documentatie tehnica de automatizare instalatii mecanice sub presiune;
-RSL-responsabil pt.supraveghere lucrari instalatii sub presiune clasice;
-RVT-responsabil cu verificare tehnica in utilizare aparate de incalzit cu putere P=400kw si cazane de abur de joasa pres.cu debit Q=0, 6 t/h si arzatoare cu combustibili gazosi si lichizi;
-RTS-responsabil tehnic atestat cu sudura la instalatii sub presiune;
-RSVTI-responsabil cu supraveghere si verificare tehnica instalatii;
-Sudor autorizat ISCIR.
4.Declaratie privind efective medii anuale personal angajat si cadre de conducere;
5.Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice;
6.Declaratie referitoare la masurile de protectie a mediului;
7.Autorizatie ISCIR pt.instalare, montare, reparare si intretinere, verificari tehnice in utilizare arzatoare de combustibili gazosi si lichizi cu Pmax.= 6500 kw;
-Autorizatie ISCIR pt.verificare tehnica in utilizare pentru investigatii/examinari cu caracter tehnic la recipiente metalice stabile sub presiune cu Vmax=25mc, Pmax=16 bar, Tmin=200C, Tmax=1100C;
-Autorizatie ISCIR pt.reparare recipiente metalice stabile cu V=10mc, Pmax=10bar, Tmax=1100C, Tmin=-200C;
-Autorizatie ISCIR pt.instalare, montare, reparare si intretinere, verificari tehnice in utilizare la cazane apa calda cu Pmax=400 kw;
-Autorizare ISCIR pt.montare, PIF, reparare si intretinere instalatii de automatizare cazane apa calda cu Qmax=3489kw, Tmax=1100C, Pmax=8 bar.
8.Informatii privind subcontractanti;
9.Certificate ISO 9001:2008, ISO 14001:2005, OHSAS 18001:2007, SA 8000:2008 sau echivalente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC Moldova 21/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2011 10:00
Locul: RTFC Moldova, Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, etaj 1, cam 108, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
SNTFC "CFR Calatori" SA nu incheie/atribuie acord cadru/contract (furnizare/servicii/lucrari) aferente infrastructurii de transport de interes national.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Moldova
Adresa postala: Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel. 0232-221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2011 16:36