Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RADARE ANTICOLIZIUNE


Anunt de participare numarul 85384/28.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02133
Adresa postala: STRADA FULGERULUI NUMARUL 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900218, Romania, Punct(e) de contact: LUKA LUDOVIC, Tel.0241.65.10.40, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0241.51.30.65, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RADARE ANTICOLIZIUNE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - LOTUL 1RADAR MARITIM19.Locul de livrare si montare M/V ALBATROS in Portul Militar Constanta;
- LOTUL 2RADAR MARITIM 19.Locul de livrare si montare pentru FREGATE, , DM-URI, 281-283, ANTIPA GROZAVU in Portul Militar Constanta;
Locul de livrare si montarepentru CORVETE, TANC 1000 T in Portul Militar Mangalia.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de radare anticoliziune doua loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35722000-1 - Radar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1Radar maritim 19 pentru M/V Albatros = 1 cpl
Lotul 2 Radar maritim 19 pentruFregate, Corvete, DM-uri, 281-283, Antipa Grozavu, Tanc 1000 t = 15 cpl
Valoarea estimata fara TVA: 685, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.10.2009 pana la 02.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul I Radar maritim 19 pentru M/V Albatros=800lei; Lotul II Radar maritim 19 pentruFregate, Corvete, DM-uri, 281-283, Antipa --Grozavu, Tanc 1000 t = 12.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori economici isi vor legaliza asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 din ordonanta, certificatului de atestare fiscala care atesta indeplinirea obligatiilorde plata catre bugetul de stat, certificatului fiscal pentru indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, Certificat de inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate desfacerea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2007;Bilantul contabil la data de 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale, din care sa rezulte ca op ec a realizat, ca cerinta minima, o cifrade afaceri globala in anii 2006, 2007 si 2008 in valoare de cel putin: Lotul I Radar maritim 19 pentru M/V Albatros=40.000 lei;Lotul IIRadar maritim 19 pentruFregate, Corvete, DM-uri, 281-283, Antipa -Grozavu, Tanc 1000 t=600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul are capacitatea si va efectua transportul si montajul produselor ladestinatie;
-Certificat/declaratie de conformitate al produselor eliberat(a) de producator(importator)/organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, care sa fie in concordanta cu cerintele solicitate prin Caietul de sarcini, respectiv cu cerintele minime de calitate la punerea in functiune.-Certificat de calitate care sa ateste existenta unui sistem de management al calitatii (ISO 9001) pentruproducator sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
-Autorizare pentru livrarea produselor eliberata de producator/distribuitor autorizat, prin care acesta autorizeaza ofertantul sa furnizeze produsele care fac obiectul contractului, precum si sa presteze servicii de mentenanta pe perioada garantiei.
-Certificat NATO N-CAGE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista cu principalele livrari de produse din care sa rezulte, ca cerinta minima, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract sau amai multor contracte ale caror cantitati cumulate a/au avut ca obiect furnizarea de radare anticoliziune in cantitate cel putin egala cu cantitatea produsului/produselor care va/vor fi ofertat/ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 3296/17.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S68-098228 din 08.04.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4 (021)3118090, Email: [email protected], Fax: +4(021)3118095, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str.Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/551.345, Email: [email protected], Fax: 0241/619.628
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al U.M. 02133 Constanta
Adresa postala: Str. Fulgerului, nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900218, Romania, Tel.0241/513065, Email: [email protected], Fax: 0241/513065
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2009 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer