Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RaeL - Retea Academica de e-Learning, in cadrul Univeristatii "1 Decembrie 1918" din Alba Iulia


Anunt de participare numarul 94268/17.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga, Nr. 15-17, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510009, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul tehnic si de achizitii, Tel.0258810861, In atentia: Ovidiu Domsa, Email: [email protected], Fax: 0258810861, Adresa internet (URL): www.uab.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RaeL - Retea Academica de e-Learning, in cadrul Univeristatii "1 Decembrie 1918" din Alba Iulia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia , Str. Nicolae Iorga, Nr. 15-17, 510009Alba Iulia, jud. Alba, Romania
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de Achizitionarea de servicii de consultanta pentru pregatirea si managementul proiectului, a serviciilor de dezvoltare si implementare a solutiei de e-learning, a serviciilor de Informare si publicitate pentru proiect care cuprinde:
- Infrastructura hardware
- Platforma software
- Instalare, configurare infrastructura hardware si platforma software
- Dezvoltare solutie, integrare componente
- Training
- Management de proiect conform procedurilor de derulare a proiectelor finantate prin fonduri structurale europene
- Informare si publicitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
30211300-4-Platforme informatice (Rev.2)
72260000-5-Servicii de software (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
RAeL - Retea Academica de e-Learning - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 241, 899RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 100.000 Ron, reprezentand aprox. 2% din valoarea estimata a achizitiei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului de achizitie, LEI fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul: POS CCE Axa 3 Domeniul Major de Interventie 2 Operatiunea 3- Fonduri Nerambursabile 98 % siSurse proprii 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere sau subcontractare cf. art. 44 si 45 din O.U.G. nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-completare Formular nr. A; Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare formularul atasat la in Sect. III din Fisa de Date, Modele si Formulare; Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei-O.R.C. sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori; adresa de la Instanta competenta/Curtea Districtuala/Agentie Guvernamentala unde isi are sediul Compania/Sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/angajament cu creditorii; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificat privind plata taxelor si impozitelor , valabil la data deschiderii ofertelor; Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la neincadrarea in art. 180 si 181, respectiv declaratie privind eligibilitatea; Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - completare formularul atasat in Sect. III din Fisa de date, Formulare si modele;
Bilanturile contabile aferente exercitilor financiare pentru anii 2007, 2008, 30.06.2009, vizare si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Profitul net al ofertantului pe ulrimii 3 ani (2007, 2008, 2009);
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profitul net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009 ) trebuie sa fie pozitiv in fiecare an. In cazul asocierii, fiecare membru participant trebuie sa indeplineasca acest criteriu.b) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie mai mare sau egala cu suma de 10.000.000 RONIn cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii finalizate in ultimii 3 ani - completare Formular atasat in Sect. III din Fisa de date, Formulare si modele; Copii dupa contracte. Recomandari, Procese verbale de receptie; Certificate de calitate, conf. standardelor internationale din seria ISO 9001 sau echivalent, ISO 27001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, ISO 20000-1 sau echivalent eliberate de un organism specializat in domeniu, in termen de valabilitate;
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (completare Formular atasat in Sect. III din Documentatia de atribuire, Formulare si modele);
Lista cu personalul propus pentru implementarea proiectului;
Curriculum vitae pentru fiecare membru al echipei propuse - completare formular atasat in Sect. III a Documentatiei de atribuire;
Lista cuprinzand toti asociatii/subcontractantii (completare Formular atasat in sect. III a Documentatiei de atribuire);
Declaratie privind sanatatea si protectia muncii (completare Formular atasat la sect. III. a Documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.03.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2010 11:00
Locul: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba IUlia, la Palatul Apor, str. G. Bethlen, nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentati ofertantilor, daca este cazul si observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul: POS CCE Axa 3 Domeniul Major de Interventie 2 Operatiunea 3- Fonduri Nerambursabile 98 %- Surse proprii 2%
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, 030084 Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. Iuliu Maniu nr. 24, Alba Iulia, jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Tel.0258.813.510, Email: [email protected], Fax: 0258.811.184, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua imediat urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii 1 Decembrie 1918 Alba Iulia
Adresa postala: str. N. orga, nr. 15-17, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510009, Romania, Tel.0258/810852, Email: [email protected], Fax: 0258/810861
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2010 19:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer