Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?RAME SI CAPACE DE CANAL CAROSABIL, NECAROSABIL SI GRATARE PLUVIALE DIN MATERIALE COMPOZITE?


Anunt de participare (utilitati) numarul 137439/17.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24 A, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110004, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte Achizitii Publice, Tel. +40 248625050, In atentia: MIHAI VIOREL BURCUS, Email: [email protected], Fax: +40 248223540, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala in subordinea Consiliului Local
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?RAME SI CAPACE DE CANAL CAROSABIL, NECAROSABIL SI GRATARE PLUVIALE DIN MATERIALE COMPOZITE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia S.C. APA CANAL 2000 S.A.situata in Pitesti, str. Tirgul din Vale nr. 19.
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 490, 500EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: min. 1/ an ? max. 3/ an.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de produse constand in urmatoarele :
A.rama si capac carosabilD 400 din materialecompoziteB.rama si capac carosabil C 250 din materialecompoziteC.rama si capac necarosabilB 125 din material e compoziteD.ramesi gratare stradale( 40 x 45 cm) din materiale compozite
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44142000-7 - Rame (Rev.2)
44423750-3-Capace pentru canale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A. RAMA SI CAPAC CAROSABTLD 400 din MATERIALE COMPOZITE + inelde ridicare a nivelului;B. RAMA SI CAPAC CAROSABIL C 250 din MATERIALECOMPOZITE + inelde ridicare a nivelului;C. RAMA SI CAPAC NECAROSABILB 125 din MATERIALE COMPOZITE+ inelde ridicare a nivelului;D. RAME SI GRATARE STRADALE ( 40 x 45 cm) din MATERIALE COMPOZITE, conform caietului de sarcini.
Nota: valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 150000 EUR.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 490, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
17000 RON. a) Cuantumul ce se va retine in cazul unei contestatii formulate si respinse de catre CNSC va fi calculat in conditiile art. 278?1 din O.U.G. nr. 34/2006 . b) Perioada de valabilitate a garantiei: 120 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.c) Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata in contul autoritatii contractante, S.C. APA CANAL 2000 S.A., cod fiscal 1300 9001, cont RO32 RZBR 0000 0600 0336 2322, deschis la Raiffeisen Bank sucursala Pitesti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitentaNota: - In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/ societate de asigurari se va completa Formularul nr. 9 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular, avandu-se in vedere inclusiv clauza prevazuta la art. 278'1 din O.U.G. nr. 34/2006.- Garantia de participare se va completa si se va depune in original, pe format de hartie, la sediul autoritatii contractante (Registratura), pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP .- In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/ societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 9 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata).- Cursul leu/ euro care va fi luat in calculul garantiei de participare de catre ofertantii straini este cel comunicat de BNR la data publicarii anuntului de participare in SEAP. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, sau dupa caz, prin retineri succesive. In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea-Completarea si prezentarea Formularului nr. 1;
-Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic;
-Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
-Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.
-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.
-Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 3.
-Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
-Director General - Gelu MUJEA;
-Director Tehnic ? Adriean NASTASE;
-Director Productie Operare ? Mihai SANDULESCU;
-Sef Serviciu Contracte Achizitii - Mihai BURCUS;
-Sef Sectie Operare Apa canal ? Cristian ZAMFIRA.
Nota:
a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;
Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1
Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, document emis cu cel mult 14 inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/ dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Nota:
a.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;
b.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
c.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
In situatia in care ofertantul nu este afiliat la nicio organizatie profesionala, punctul b din prezenta sectiune nu este aplicabil.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minimum 300000 euro sau echivalentul in lei.
-Prezentarea Informatiilor generale pe ultimii 3 ani;
- Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/ tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani in cadrul unui contract produse similare celor ce fac obiectul viitorului contract in cuantum de minimum 150000 EURO, fara TVA, sau echivalent in lei (rame si capace carosabilD 400 din materialecompozite , rame si capace carosabil C 250 din materialecompozite, rame si capace necarosabilB 125 din materiale compozite, ramesi gratare stradale( 40 x 45 cm) din materiale compozite).
- Prezentarea listei privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani;
- -Prezentarea contractului prin care se face dovada indeplinirii cerintei de experienta similara sau informatii relevante din acesta.
-Prezentarea procesului verbal de receptie al contractului de furnizare.
-Prezentarea unei recomandari datate, semnate si parafate de beneficiar ori a certificatului constatator emis in conformitate cu prevederile art. 97'1 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare contract in parte.
Informatii privindsubcontractantii: Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.
Cerinta nr. 1
Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
GREUTATEA PRODUSELOR
10%
10
Descriere:
3.
PERIOADA DE GARANTIE
10%
10
Descriere:
4.
TERMEN DE LIVRARE A PRODUSELOR
10%
10
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2012 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Algoritmul de calcul al punctajelor: PRET Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pret (min)/ Pret(n) x 70 Unde, P(n) Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare; Pret min Pretul cel mai mic ofertat; Pret(n) Pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. 2.GREUTATEA MEDIE A PRODUSELOR [rezultata din media greutatii celor 4 categorii de produse ofertate, respectiv (A+B+C+D): 4 = Gofertat. * nu se ia in calcul greutatea inelelor] - pentru greutatea totala medie cea mai mica - 10 puncte; - pentru alta greutate: Gofertat x = (Gmin/Gofertat) x 10 pct. 3.PERIOADA DE GARANTIE - Perioada cea mai mare - 10 pct; alte perioade ofertate = (Gofertat/ Gmaxim) x 10 pct.; perioada minim acceptata sub care oferta va fi declarata neconforma este de 24 luni; perioada maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 120 luni. Garantia se va oferta in ?luni calendaristice?. 4.TERMEN DE LIVRARE A PRODUSELOR - pentru termenul de livrare cel mai scurt Tmin , se vor acorda 10 puncte - pentru alt termen de livrare punctajul se va acorda astfel : Tn = T(min / T(n) x 10. Termenul minim acceptat sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 5 zile;Termenul maxim peste care oferta va fi declarata neconforma este de 15 zile.Termenul de livrare se va oferta in ?zile calendaristice?. Modalitatea de departajare a ofertelor cu punctaje egale clasate pe locul III: - ofertantii aflati in aceasta situatie vor reoferta TERMENUL DE LIVRARE A PRODUSELOR si PERIOADA DE GARANTIE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256`2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contracte Achizitii Publice
Adresa postala: Calea Craiovei nr. 38, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110004, Romania, Tel. +40 248222445, Fax: +40 248222445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer