Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Ranfluarea epavei Slatina


Anunt de participare (utilitati) numarul 67409/28.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SA
Adresa postala: Str. Portului nr.34, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela David, Tel.0236/460660/121, Email: [email protected], Fax: 0236/460140, Adresa internet (URL): http//apdm.galati.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Ranfluarea epavei Slatina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: Zona Portului Galati, danele 35 - 38
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune gasirea solutiei tehnice pentru indepartarea navei Slatina eliminarea totala a epavei si curatarea albiei in zona, conform specificatiilor din documentatia descriptiva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63725300-0 - Servicii de ranfluare a navelor (Rev.2)
45252124-3-Lucrari de dragare si de pompare (Rev.2)
98363000-5-Servicii de scufundare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ranfluarea epavei Slatina si curatarea albiei
Valoarea estimata fara TVA: 8, 403, 361EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare- 100000 leiGarantie de buna executie - 3% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare, conform Legii bugetului de stat nr. 388/2007, OUG nr. 37/2008 si OUG nr. 112/2008 si OG 18/2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca este cazul, contract de asociere legalizat notarial
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia de eligibilitate - Formular 12A
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular 12B
-Certificate de atestare fiscala la30.09.2008
-Certificatul constatator emis de Ofiuciul Reguistrului Comertului-Copie stampilata si semnata conform cu originaluldupa Certificatul de Inregistrare emis de ORC, din care sa reiasa ca operatorul economic are in obiectul de activitate prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri;
-Autorizatie pentru efectuarea activitatilor conexe activitatilor de transport naval, respectiv asistenta, salvare si ranfluare a navelor, cod ASRN, cu valabilitate incluzand durata de executie a contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Situatiile financiare pentru anul 2007 si raportarile contabile la 30.06.2008, vizate de Ministerul Finantelor Publice
Declaratie pe propria raspundere privinda)Lichiditatea globala (active circulante/datorii curente x 100). Valoarea indicatorului respectiv trebuie sa se incadreze peste procentul de 100%sib)Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100). Valoarea indicatorului respectiv trebuie sa se incadreze peste procentul de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. (FORMULARUL 12E)
-Minimum o recomandareDeclaratie privind dotarile specifice (FORMULAR 12H).
-Declaratie privind personalul de specialitate(FORMULAR 12 I)
-Declaratie pe propria raspundere referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 550 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 11:30
Locul: sediul CN APDM SA , str. Portului nr. 34, 800025Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei pentru evaluare, expertii cooptati(daca este cazul), reprezentantii operatorilor economici care vor prezenta si documentul de imputernicire, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Obs. 1 Nr. min. candidati preselectati 3Nr. max. candidati preselectati nelimitatObs. 2 Punctajul pe baza caruia se va realiza clasamentul candidatilorCapacitatea Tehnica, 1. experienta similara50 puncte2. recomandari10 puncteCapacitatea economico-financiara, 3. lichiditate20 puncte4. solvabilitate20 puncte------------------------------------TOTAL: 100 puncteObs. 3 Justificarea accelerarii proceduriiAvand in vedere ca, in prezent, blocarea frontului de acostare a danelor 35a38, determina : imposibilitatea derularii operatiunilor portuare si ingreunarea manevrelor aferente docului uscat din SN DAMEN Galati, colmatarea intensa a danelor adiacente, corelata cu imposibilitatea realizarii in conditii de siguranta a lucrarilor de dragaj; cheltuieli pentru mentinerea pe pozitie a epavei si semnalizarea ei, un impact negativ asupra mediului datorita pericolului de poluare chimica a mediului acvatic, necesitatea efectuarii de dragaje periodice in aval, pentru inlaturarea depunerilor de aluviuni generate de prezenta epavei, se impune accelerarea procedurii prin reducerea termenelor aferente depunerii candidaturilor, cu respectarea precizarilor art. 113 din OUG nr.34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236460227, Email: [email protected], Fax: 0236460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta de un act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN APDM SA Galati, biroul Juridic
Adresa postala: str. Portului nr. 34, Localitatea: Galati, Cod postal: 800025, Romania, Tel.0236460660, Fax: 0236460140
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2008 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer