Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RANFORSARE DJ 206 BREAZA - DJ 101R PLAIU - TALEA, JUDETUL PRAHOVA


Anunt de participare numarul 31935/12.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: BDUL REPUBLICII NR. 2-4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: CAM. 420, Tel.0244514040, In atentia: RUXANDA BUCUR, Email: [email protected], Fax: 0244511611
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: BDUL REPUBLICII NR. 2-4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, INTRAREA D, CAM 66, Tel.0244514040, Email: [email protected], Fax: 0244511611
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RANFORSARE DJ 206 BREAZA - DJ 101R PLAIU - TALEA, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 206 BREAZA - DJ 101R PLAIU - TALEA, JUDETUL PRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI - RANFORSARE DJ 206 BREAZA - DJ 101R PLAIU - TALEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI PENTRU RANFORSARE DJ 206 BREAZA - DJ 101R PLAIU - TALEA, JUDETUL PRAHOVA - conform caiet de sarcini , liste de cantitati lucrari, piese desenate.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 033, 558RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 10.000 LEI , GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 7% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate;declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - se va prezenta in original sau copie legalizata;Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind plata taxelor si impozitelor locale - se va prezenta in original sau copie legalizata;Certificat de inregistrare;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul respectiv emis cu maxim 30 de zile inainte de depunere -original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil (31.12.2006), cu viza D.G.F.P.;Fisa de informatii generale conform formular B 2 - o fisa pentru executie lucrare drum)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale din care sa rezulte o cifra de afaceri de minim 3.600.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu lucrari executate in ultimii 5 ani; Fisa/fise de informatii privind experienta similara - (o fisa pentru executie lucrare drum);Formularele de experienta similara vor fi insotite de copiile dupa contractele nominalizate, recomandarea beneficiarului vizata de Inspectia in Constructii si PVR la terminarea lucrarilor;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Declaratia privind personalul +persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de executie lucrari + RT-istului cu autorizatia valabila;Dovada certificarii sistemului propriu de Mangement al calitatii; A.D.P.P, P.C.C.V.I;ISO 9001 optional; Contractul de executie insusit semnat si stampilat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada existentei unui contract DE EXECUTIE LUCRARI similar de cel putin 360.000 lei , ;Operatorii economici trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau inchiriere de statie de preparare a asfaltului autorizata si laborator autorizat specific tipului de lucrare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET
80%
Descriere:
2.
TERMEN EXECUTIE
10%
Descriere:
3.
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 USD
Conditii si modalitate de plata: CASIERIA CONSILIULUI JUDETEAN PRAHOVA, ETAJ 2 , CAMERA 206
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2007 11:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTATII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 1030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: STR. EMIL ZOLA , NR 4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522.445, Email: [email protected], Fax: 0244/522.452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, SERVICUL JURIDIC, CONTENCIOS SI ADMINISTRATIE LOCALA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406.700, Email: [email protected], Fax: 0244/529.289, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer