Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Ranforsare DJ 707A Savarsin-Valea Mare


Anunt de participare numarul 77891/20.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: ARAD, BULEVARDUL REVOLUTIEI, NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0257281600, In atentia: DIANA PUIA, Email: [email protected], Fax: 0257212188, 0257281305, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Ranforsare DJ 707A Savarsin-Valea Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 707A Savarsin-Valea Mare, judetul Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de ranforsare DJ 707A Savarsin-Valea Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop executia lucrarilor de , ,ranforsare drum judetean 707A Savarsin-Valea Mare (de la km 0+050 la km 0+850)", Judetul Arad, conform Caietului de Sarcini si Listelor de cantitati Sectiunea II -ce fac parte integranta din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 204, 439RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 4000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local, sume defalcate din TVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Formularul nr.12A, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 Formularul nr. 12B, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 12C, Certificat constatator emis de ORC prezentat in original sau copie legalizata;Codul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului prezentat in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani Formular nr.1, bilant contabil vizat de administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generala>100%, Solvabilitate patrimoniala>30%,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, formularul 12 I;pentrulaboratorul de gradul II, autorizat ISC, se vor prezenta documentele de calificare ale personalului ce va deservi laboratorul, Declaratie privind echipamentele tehnice formular 12 H, Se va prezenta graficul de executie al lucrarilor, Informatii privind subcontractantii/asociati formularul 12 G, Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani formular 12 F, model de contract insusit semnat si stampilat pe fiecare pagina- SECTIUNEA IV, un contractde executie cu lucrari similare formular nr. 2;Informatii privind masurile de protectie ale mediului-declaratie pe propria raspundere, ISO 14001, Informatii privind protectia muncii-declaratie pe propria raspundere, sistemul de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001, OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal minim solicitat: coordonatorul de proiect, minim 1 responsabil tehnic cu executia, minim un responsabil cu calitatea - cu atestat valabil la data ofertarii si cu experienta specifica minim 5 ani; 1 inginer de drumuri si poduri; minim 1 inginer topograf; ofertantul trebuie sa faca dovada existentei urmatoarelor masini, utilaje siechipamente: statie de asfalt de min. 120t/h-min. 1 buc;masini de transport mai mari de 16 t min. 4 buc.;incarcator frontal min. 2 buc.;rulou compactor neted min. 1 buc.;laborator pentru verificari si incercari de specialitate, ofertatul trebuie sa prezinte o solutie tehnica reala de asigurare a temperaturilor la preparare, asternere si cilindrare, autospeciala cu matura mecanica min. 1 buc.;autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase (gudronator) min 1 buc.;repartizator de asfaltcu inspectie tehnica valabila min 1 buc.;vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8t - min 1 buc.; autogredere - min 1 buc.; excavator - min 1 buc.; laborator de gradul II , autorizat ISC (propriu sau cu contract de colaborare),
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2009 10:00
Locul: Bd. Revolutiei nr. 75, jud Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: Bd. Gen. Vasile Milea nr.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257228908, Email: [email protected], Fax: 0257251700, Adresa internet (URL): www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad- Biroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Bd. Revolutiei nr.75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257281600, Email: [email protected], Fax: 0257212188, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2009 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer