Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Ranforsare DJ 709 Sicula Gurba, km 49+450 51+000


Anunt de participare numarul 81551/02.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: ARAD, BULEVARDUL REVOLUTIEI, NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0257281600, In atentia: Livia DUMITRU, Email: [email protected], Fax: 0257212188, 0257281305, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Ranforsare DJ 709 Sicula Gurba, km 49+450 51+000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ranforsare DJ 709 Sicula Gurba, km 49+450 51+000
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ranforsare DJ 709 Sicula Gurba, km 49+450 51+000
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ranforsare DJ 709 Sicula Gurba, km 49+450 51+000
Valoarea estimata fara TVA: 817, 551.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare este de 10.000 lei, garantia de buna executie este de 5 % din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local, sume defalcate din TVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea-formularul 12A, Declaratia privind eligibilitatea-formularul 12B, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor la bugetul consolidat ANAF, Declaratia privind calitatea de participant la procedura formularul 12C, Certificat constatator emis de ORC, Certificat de inregistrare eliberat de ORC, certificat de atestare de catre Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil, inregistrat si vizat de catre organele competente, insotit de contul de profit si pierdereladatade 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani de activitate (2006, 2007, 2008) sa fie de minim 2.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani formularul nr.12 F, declaratie pe propria raspundere referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, ISO 14001, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora formularul 12 G, ISO 9001, OHSAS 18001, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani formularul 12I, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari formular 12 H
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani de activitate (2004, 2005, 2006, 2007, 2008) cel putin o lucrare similara in valoare minimaexperienta similara de 245.000 lei fara TVA, un coordonator de lucrare, un responsabil tehnic cu executia, un controlor de calitate;statie de asfalt 1 buc; masini de transport mai mari de 16 t 4 buc.;incarcator frontal 1 buc; rulou compactor neted 1 buc; laborator pentru verificari si incercari de specialitate;autospeciala cu matura mecanica 1buc;autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase min 1 buc; repartizatoare de asfalt cu inspectie tehnica valabila 1 buc; vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8t 1 buc; laborator de gradul II;declararea perioadei de garantie in luni - min 24 luni de la receptia la terminarea lucrarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2009 09:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL ARAD
Adresa postala: GEN. VASILE MILEA; nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257228908, Email: [email protected], Fax: 0257251700, Adresa internet (URL): www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad-Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Bd. Revolutiei NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257281600, Fax: 0257212188, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 20:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer