Licitatie Publica - RANFORSARE DJ 792 KM 25+000-26+130 ZARAND - SELEUS - ETAPA I
Anunt de participare numarul 14659/16.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DE DRUMURI SI PODURI A JUDETULUI ARAD
Adresa postala: Arad, str. Gheorghe Popa , nr. 1 bis, Localitatea: Arad, Cod postal: 310022, Romania, Punct(e) de contact: DOINA DARAU, Tel.0257253728, Email: [email protected], Fax: 0257254078, Adresa internet (URL): DARAU DOINA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RANFORSARE DJ 792 KM 25+000-26+130 ZARAND - SELEUS - ETAPAI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DRUM JUDETEAN DJ 792
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
IMBRACAMINTE BITUMINOASA INTR-UN STRAT DE AB2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1, 13 KM
Valoarea estimata fara TVA: 320, 806RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 4.000 lei , garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FOND CJ ARAD - SUME DEFALCATE DIN TVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator, declaratie de eligibilitate, plata taxelor si impozitelor , agrement ISO , certificate de conformitate pentru materiale , dotare tehnica , personal de specialitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri media pe ultimi 3 ani minim 800.000 lei , respectiv 234.604 euro (3, 41 lei/euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
minim o lucrare similara executata in ultimi 5 ani cu o valoare minima de 180.000 lei , respectiv 52.786 euro (3, 41 lei/euro)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
26
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: caseria ADPJ ARAD
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2007 11:00
Locul: SEDIUL ADPJ ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRI COMISIEI SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ARAD
Adresa postala: BD. VASILE MILEA NR. 2-4, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310131, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC
Adresa postala: BD. DINICU GOLESCU NR. 38 SECTOR I, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213037504
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADPJ ARAD
Adresa postala: STR. GHEORGHE POPA NR. 1 BIS, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310022, Romania, Tel.0257253728, Fax: 0257254078
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2007 10:50