Licitatie Publica - Rasaduri de flori
Anunt de participare numarul 3408/27.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP si Coman Gheorghe, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Centru pentru Informare Cetateni
Adresa postala: str. Ecaterina Varga, nr. 25-27, ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900657, Romania, Punct(e) de contact: Biroul nr. 6, Tel.0241/708160, In atentia: Directia Tehnic-Achizitii
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centru pentru Informare Cetateni
Adresa postala: str. Ecaterina Varga, nr. 25-27, ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900657, Romania, Punct(e) de contact: birou nr. 6, Tel.0241/708160, In atentia: Directia Tehnic Achizitii
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centru pentru Informare Cetateni
Adresa postala: str. Ecaterina Varga, nr. 25-27, ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900657, Romania, Punct(e) de contact: birou nr. 6, Tel.0241/708160, In atentia: Directia Tehnic Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Rasaduri de flori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Constanta si Statiunea Mamaia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de rasaduri de flori cu caracteristicile specificate in caietul de sarcini pentru speciile: Viola tricolor; Belis perenis; Canna indica; Petunia; Tagete spatula; Gazania; Salvia splendes; Dahlia; Zinia elegans; Bulbi lalele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
01122100-9 - Plante vii, bulbi, radacini, butasi si altoaie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Rasaduri de flori: 275000 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 420, 140RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.04.2007 pana la 30.10.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 4210RON, prin scrisoare de garantie bancara; garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate; declaratie privind neincadrarea in precederile art. 181; certificat privind plata datoriilor catre bugetul de stat consolidat;certificat emis de Serviciul de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local de plata a datoriilor catre bugetul local; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - Formular C1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Livrarile de produse se confirma prin certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari (persoane juridice sau fizice), respectiv facturi, scrisori de confirmare a livrarii sau similar. In cazul cand beneficiarul este persoana fizica demonstrarea livrari se face prin declaratie pe proprie raspundere a ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea documentatiei se achita numerar la casieria autoritatii contractante, in urma unei solicitari scrise.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2007 14:00
Locul: Primaria municipiului Constanta, bd. Tomis, nr. 51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor, Bucuresti si Curtea de apel Constanta
Adresa postala: str. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1. Bucuresti, str.Traian, nr.23, Constanta, Localitatea: Bucurest; Constanta, Cod postal: 010873 si 900743, Romania, Tel.021/3104641; 0241/606572, Email: [email protected], Fax: 021/3104642;0241/616003
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria municipiului Constanta, Directia Administratie Publica Locala, Serviciul Juridic;
Adresa postala: bd. Tomis, nr. 51, ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241/708115, Fax: 0241/708195
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Constanta, Directia Administratie Publica Locala, Serviciul Juridic
Adresa postala: bd. Tomis, nr.51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241/708115, Fax: 0241/708195
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2007 15:25