Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Rasina schimbatoare de ioni tip A 600 U/3472 sau echivalent


Anunt de participare (utilitati) numarul 143210/19.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Cretu, Tel. +40 213185258, In atentia: Serviciului Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP - Documentatia de atribuire este anexata la anuntul de participare
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ofertele se vor depune in SEAP conform cap. IV.4
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Rasinaschimbatoare de ioni tip A 600 U/3472 sau echivalent
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov, cod postal 507065, tel. 0268.265137, fax 0268.265445
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 43 luni
Valoarea estimata fara TVA: 12, 038, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valori maxime estimate anuale: 2013 - 902.850 lei fara TVA, 2014 - 3.912.350 lei fara TVA, 2015 - 3.912.350 lei fara TVA, 2016 - 3.310.450 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de Rasina schimbatoare de ioni tip A 600 U/3472 sau echivalent, necesara activitatii tehnologice si avand caracteristicile tehnice mentionate in Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24321225-3 - Stiren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime:
An 2013: Cantitate maxima estimata 30 m3Cantitate minima estimata 25 m3
An 2014: Cantitate maxima estimata 130 m3Cantitate minima estimata 100 m3
An 2015: Cantitate maxima estimata 130 m3Cantitate minima estimata 100 m3
An 2016: Cantitate maxima estimata 110 m3Cantitate minima estimata 75 m3
TOTAL Acord-cadru Cantitate maxima estimata 400 m3Cantitate minima estimata 300 m3Calendarul estimativ de aplicare a procedurii: 29.04.2013 ? 31.12.2016.
Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: contractul subsecvent nr. 1: in perioada 01 ? 15.08.2013; contractul subsecvent nr. 2: in perioada 15 ? 30.11.2013; contractul subsecvent nr. 3: in perioada 15 ? 30.11.2014; contractul subsecvent nr. 4: in perioada 15 ? 30.11.2015.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 038, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
43 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantiei de participare 8764 Lei; Valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunere oferte; Mod constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 1) ? depus in original - conform prevederilor mentionate la capitolul IV.4.3 pct.Cb)ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul CNU SA(CUI 10254529, J40/1271/1998) cod IBAN RO42BRDE441SV39061674410 deschis la BRD GSG Agentia Vitan ?in copie conform cu originalul, conform cap. IV.4.3. C;
- Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006 In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006.In cazul depunerii garantiei in alta valuta, se va lua in considerare cursul de schimb publicat de BNR pentru ziua de vineri anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, va fi constitutita de catre furnizor in conformitate cu art. 90 al. (1) sau 90 al. (3) din HG 925/2006, conform optiunii mentionata de ofertant in formularul de oferta. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri constituite din valorificarea productiei proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 - Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare ? in original;
2. -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul C3 din Sectiunea Formulare ? in original;
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C4 ? in original.
Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in prezenta procedura sunt: Ioan Moraru, Alexandru Tiberiu Dekany, Aurelian Voicu, Stefi Clarisa Musat, Alina Gabriela Gajer, Gheorghe Socu, Ada Cecilia Ionescu, Adriana Vintilescu, Bianca Patrascu, Anda Roxana Pistol, Eugen Adrian Cretu, Laurentiu Cristian Georgescu, Dragos Ionut Puia, Mihai Adrian Neagu, Cosmin Craciun, Cosmin Toderas, Tudor Lavric, Florin Mardare, Ferenc Darvas, Adriana Francu, Felicia Ene
Formularul C4 va fi prezentat atat de ofertant, cat si, daca exista, de asociat, subcontractant si tert sustinator 1. Ofertantul, persoana juridica/fizica romana , va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 ? in original, copie leganizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul".
Datele cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
2. Ofertantul persoana juridica/fizica straina va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? in original, copie leganizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri medie in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani.
Cerinta minima: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1, 5 x valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului ? cadru, adica 1, 5 x 3.912.350, 00 = 5.868.525, 00 Lei fara TVA.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul C5.
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1, 5 x valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului ? cadru, adica 1, 5 x 3.912.350, 00 = 5.868.525, 00 Lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru produsele ofertate, ofertantul va prezenta mostre de produs, 3 probe a cate 2 kg fiecare.Mostrele se solicita de catre autoritatea contractanta in vederea stabilirii conformitatii ofertei cu specificatiile din caietul de sarcini.Pentru aceastamostrele din produsul ofertat vor fi trimise de catre autoritatea contractantaspre analiza la un institut de cercetare-proiectare specializat in procesarea minereurilor de uraniu din Romania.
Toate cheltuielile privind transportul mostrelor de produs de la Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A. la laboratorul unui institut de profil si analizele acestora vor fi suportate de catre autoritatea contractanta.
Cheltuielile privind transportul mostrelor de la ofertant la Sucursala Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A. vor fi suportate de catre ofertant.
Mostrele prezentate vor fi etichetate, iar pe eticheta vor fi specificate : denumirea produsului, numele producatorului, numele si adresa ofertantului, data fabricatiei. Etichetele vor fi semnate si stampilate. Mostrele se depun pana la termenul limita de depunere a ofertelor, la sediul Sucursalei Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A. din loc. Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, cod postal 507065.
Modalitatea de indeplinire
Mostrele prezentate vor fi etichetate, iar pe eticheta vor fi specificate : denumirea produsului, numele producatorului, numele si adresa ofertantului, data fabricatiei. Etichetele vor fi semnate si stampilate. Mostrele se depun pana la termenul limita de depunere a ofertelor, la sediul Sucursalei Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A. din loc. Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, jud. Brasov, cod postal 507065.
Ofertantul va demonstra faptul ca produsul ofertat indeplineste cerintele fizico-chimice solicitate, prin prezentarea unui certificat de analiza/incercari, nominalizand pentru fiecare caracteristica standardele utilizate pentru determinarea acesteia si va atasa copii dupa certificarile, acreditarile de care dispune laboratorul care determina aceste caracteristici.
Modalitatea de indeplinire
- Certificat de analiza/incercari, nominalizand pentru fiecare caracteristica standardele utilizate pentru determinarea acesteia.
- Certificarile, acreditarile de care dispune laboratorul care determina aceste caracteristici.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in vederea asigurarii asistentei tehnice gratuite post livrare, insotite in mod obligatoriu de curriculum vitae al respectivei/respectivelor persoane, precum si experienta acestuia/acestora in domeniu.
Autoritatea contractanta solicita aceasta cerinta pentru a avea certitudinea ca exista personal de specialitate care poate acorda consultanta de specialitate, la cererea achizitorului, in eventualele situatii in care in exploatarea industriala, produsul ofertat nu asigura caracteristicile tehnice privind schimbul ionic, regenerarea rasinilor sau apar probleme legate de fenomenul de otravire a rasinilor.
Modalitatea de indeplinire
- Declaratie pe propria raspundere privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in vederea asigurarii asistentei tehnice gratuite post livrare.
- Curriculum vitae al respectivei/respectivelor persoane, care sa cuprinda si experienta acestuia/acestora in domeniu.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si laboratoarele acreditate pe care le utilizeaza in vederea asigurarii calitatii in indeplinirea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie pe propria raspundere privind lista echipamentelor tehnice si a laboratoarelor acreditate pe care le utilizeaza in vederea asigurarii calitatii in indeplinirea contractului.
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: Lista va cuprinde in mod obligatoriu cel putin un contract de furnizare a cantitatii de minim 100 m3 de produs similar celui care face obiectul contractului.Livrarea de produse similare se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie, emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin care sa confirme livrarea cantitatii minime de 100 m3. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul C6 si anexa 6.1. cuprinzand lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Lista va cuprinde in mod obligatoriu cel putin un contract de furnizare a cantitatii de minim 100 m3 de produs similar celui care face obiectul contractului.Livrarea de produse similare se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie, emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin care sa confirme livrarea cantitatii minime de 100 m3. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Ofertantii vor prezentafie o declaratie pe proprie raspundere fie alte documentecare sa ateste faptul ca produsul ofertat a fost fabricatin conformitate cuSR: EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii vor prezentafie o declaratie pe proprie raspundere fie alte documentecare sa ateste faptul ca produsul ofertat a fost fabricatin conformitate cuSR: EN ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii aditionale despre licitatia electronica : a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul.b) eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006.c) Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice precum si la numarul participantilor la licitatia electronica.d) Informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice: i. Inainte de lansarea licitatiei electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire.ii.Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de e-mail inregistrata in sistem ca adresa de contact. In vederea realizarii acestei etape, Autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic.e) Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze (prin diminuare). In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.i.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.ii. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.iii. Durata unei runde: 1 (una) zi.Nota: In cazul in care, in urma prezentarii ofertelor de pret din cadrul rundei licitatiei electronice, se constata existenta unei egalitati de preturi, autoritatea contractanta va solicita o noua oferta de pret ce va fi prezentata in plic inchis, la sediul Sucursalei Feldioara a Companiei Nationale a Uraniului S.A..f) Informatiile relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii: in vederea participarii la licitatia electronica operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.In conformitate cu prevederile din H.G. nr. 925/2006 ?refuzul unui operator economic de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la etapa finala de licitatie electronica este asimilat cu retragerea ofertei, in acest caz fiind aplicabile prevederile art. 87 alin. (1) lit. a)? din hotararea mai sus mentionata.Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din O.U.G. 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din O.U.G. 34/2006.Dupa incheierea rundei de reofertare, se va solicita operatorului economic aflat pe primul loc in SEAP, sa transmita autoritatii contractante - Formularul F 1 si anexa F 1.1 la acesta, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nota: 1) In cazul in care dupa accesarea in SEAP a propunerilor financiare se constata ca exista doua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza clarificari prin intermediul SEAP, iar acestia vor incarca electronic documente aferente propunerii financiare care vor contine noi oferte de pret.2)Toate documentele emise de catre organisme/autoritati straine, trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata in limba romana.3)Vor fi declarate inacceptabile, in temeiul art. 36 alin. (1), litera a) ofertele depuse la o alta adresa decat cea solicitata, adica SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cu respectarea prevederilor art. 256^2 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA A URANIULUI S.A. - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 68 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2013 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer