Licitatie Publica - Rasina schimbatoare de ioni in amestec cu celuloza
Anunt de participare (utilitati) numarul 93198/18.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel.+4 (021) 203 83 04, In atentia: Cristina NAZAREVSCKY - [email protected], Email: [email protected], Fax: +4 (021) 203 13 00, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.- Sucursala CNE- Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serv achizitii CNE Cernavoda, Tel.0241 80 1138, In atentia: Florin GEORGESCU, Email: [email protected], Fax: 0241 239267
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Rasina schimbatoare de ioni in amestec cu celuloza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cernavoda
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Rasina schimbatoare de ioni in amestec cu celuloza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24580000-3 - Rasini aminice primare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Rasina schimbatoare de ioni- pentru 4 ani 3140 kg substanta uscata (activa)
Valoarea estimata fara TVA: 320, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1) Garantia de participare 6.000 eur.2) Garantia de buna executie = 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de neincadrare in art 180 din OUG 34/2006;Declaratie de neincadrare in art 181 din OUG 34/2006;certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice ;certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale ;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrul comertului original sau copie legalizata, emis cu maximum 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ultimul bilant contabil anual : lichiditate generala mai mare sau egal cu 90%;
2. Scrisori de bonitate
3. Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala, minim 600.000 eur
4. Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea financiara a ofertantului (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.
2. Autorizatie pentru livrarea produselor emisa de producator/ de la intermediar pe tot lantul de la producator pana la ofertant.3. Fisa cu date de securitate a produsului ofertat intocmita de ofertant in concordanta cu Regulamentul UE REACH (CE 1907/2006) si conform cerintelor legislatiei din Romania.
4. Autorizatii emise de organisme abilitate privind acreditarea ofertantului pentru transportul de produse periculoase- in vigoare la data deschiderii ofertei (daca reiese aceasta incadraredin Fisa cu date de securitate
5.Declaratie de conformitate
6.Mostra produs
7. Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea tehnica/profesionala a ofertantului (daca este cazul)
8. Lista subcontractanti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ulterior desch. si calif. of., autoritatea va publica un anunt privind faza finala de lic. electronica pt. procedura off-line.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA-24248-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.02.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.02.2010 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.02.2010 11:00
Locul: SNN SA, Strada Polona nr 65 sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia este disponibila in SEAP. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este inscris in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic, Contencios
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel.021 203 82 56, Fax: 021 316 94 00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2010 13:37