Licitatie Publica - RC Cldire sediu Sucursala de Transport Craiova
Anunt de participare (utilitati) numarul 106758/25.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel. 021 3035617, Email: [email protected], Fax: 021 3035670, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul comercial, Tel. 0251.307.136, In atentia: Jeana Croitoru, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul comercial, Tel. 0251.307.136, In atentia: Jeana Croitoru, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul comercial, Tel. 0251.307.136, In atentia: Jeana Croitoru, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RC Cldire sediu Sucursala de Transport Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Craiova, str. Brestei, nr.5
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- lucrari de reabilitare a subsolului cladirii care constau in lucrari de constructii, sanitare si electrice- la parter si etajele 1-3 lucrarile constau in desfacerea tencuielilor exfoliate si refacerea zonelor si efectuarea zugravelilor cu vopsea lavabila.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
RC Cladire sediu Sucursala de Transport Craiova
Valoarea estimata fara TVA: 180, 775RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare 3000 lei, garantia de buna executie 10% din valorare contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati de finantare-surse proprii CN Transelectricamodalitati de plata-OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
sa faca dovada ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.180 si181 din OUG 34/2006, -declaratii pe proprie raspundere, iar pentru a face dovada platii impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat se va prezenta certificat in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, emis de administratia financiara
Documente de atestare a formei de inregistrare ca persoana juridica a ofertantului.Se vor depune copii de pe documentele emise de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale. Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al ofertantului sunt cuprinse realizarea lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Ciframedie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau cel putinegala cu 200.000 leiSe va completa Formularul 4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat cel putin o lucrare cu valoare mai mare sau egala cu 100.000 lei, insotita de certificari de buna executie, care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarii, autoritati contractante .Se va completa Formularul C3..informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.In acest sens se va completa o declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal de specialitate care este strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari si dotat corespunzator Se va completa formularul F.
-informatii privind masurile de protectie a mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Se va completa o declaratie pe proprie raspundere
-informatii referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. In acest sens se va completa o declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari precum si a echipamentelor de protectie a muncii.Se va completa Formularul E
-informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Formularul D
-certificatul sistemului de managementul calitatii -copie;
-copie de pe accept sau de pe scrisoarea de acceptare, in cazul furnizorilor inclusi in lista furnizorilor acceptati ai CN Transelectrica SA
-chestionarul de auto evaluare, formular cod TEL 04.01.01 completat conform cerintelor, pentru furnizorii care nu sunt inclusi in lista furnizorilor acceptati ai CN Transelectrica SA ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
obiectul procesului repetitiv-pretul ofertei, Nu sde vor dezvalui informatii privind identitatea ofertantului sau noile preturi. Etapa finala se va desfasura intr-o singura runda avind durata de 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2010 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2010 10:00
Locul: ST Craiova, str. Brestei, nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel. 0251.418.568, Email: [email protected], Fax: 0251.418.568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al auttoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. 0251.307.119, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 15:08