Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RC magazie formatie receptii LEA Medgidia - servicii de proiectare


Anunt de participare (utilitati) numarul 95938/12.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-dul Al. Lapusneanu, nr. 195A, bl. LAV1, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0241 607579, In atentia: Dulgheru Dragos, Email: [email protected], Fax: 0241/6075520241/607553, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RC magazie formatie receptii LEA Medgidia - servicii de proiectare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediul Operatorului economic
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului supus procedurii de achizitie publica consta in proiectarea lucrarilor de reparatii a elementelor de constructii, arhitectura si instalatii aferenta cladirii, in conformitate cu cerintele temei de proiectare, parte integranta a Documentatiei de Atribuire nr. 0681
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului supus procedurii de achizitie publica consta in realizarea serviciilor de proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare la licitatie - 1.200lei;
-garantie de buna executie a contractului - 10% din valoarea contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-modalitati de finantare: SURSE PROPRII-modalitati de plata: ORDIN DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara a se crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in Romania sau in tara in care este stabilit, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;
- Certificat deinregistrare fiscala;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala - se va completa formularul F8 (din sectiunea III Formulare) de unde sa reiasa faptul ca operatorul economic are incheiatecontracte similare in ultimii 3 ani; se va prezenta o lista cu contracte similare, continand valori, perioade de prestare, beneficiari si recomandari; Din lista principalelor prestari de servicii trebuie sa reiasa ca operatorul economic are cel putin un contract de prestari servicii similar cu cel supus achizitiei in cuantum de 35.000, 00 lei.-Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat - Se va prezenta Formularul F9 o declaratie privind resursele de personal de care dispune operatorul economic, care sa cuprinda informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile de indeplinirea contractului de servicii. Se vor anexa CV-urile persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.-Informatii privind subcontractantii;
-Informatii privind asociatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
0681
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2010 13:00
Locul: B-dul. Al. Lapusneanu, nr. 195A, bl. LAV1, parter, Constanta, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-Comisia de evaluare;
-Reprezentantii operatorilor economici, in baza imputernicirii data de conducator persoanei care il reprezinta cu indicarea mandatului acordat
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Constanta - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, 0241/606591, 0241/606597, 0241/606572, Email: [email protected], Fax: 0241 616 003
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (C.N.S.C.)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC sau, dupa caz, instanta judecatoreasca competenta in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNTEE TRANSELECTRICA SA - ST Constanta - Jurist
Adresa postala: B-DUL. AL. LAPUSNEANU, NR. 195A, BL. LAV1, PARTER, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Tel.0241607518, Fax: 0241607550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2010 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer