Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RC TRAFO 25 MVA STATIA CETATE


Anunt de participare (utilitati) numarul 109440/13.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala:  B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010325, Romania, Punct(e) de contact:  RADUCU FEDIUC, Tel. 021 3035617, Email:  [email protected], Fax:  021 3035670, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala:  str.Brestei, nr.5, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Comercial, Tel. 0251.307.136, In atentia:  Jeana Croitoru, Email:  [email protected], Fax:  0251.307.108
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala:  str.Brestei, nr.5, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Comercial, Tel. 0251.307.136, In atentia:  Jeana Croitoru, Email:  [email protected], Fax:  0251.307.108
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala:  str.Brestei, nr.5, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Comercial, Tel. 0251.307.136, In atentia:  Jeana Croitoru, Email:  [email protected], Fax:  0251.307.108
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
RC TRAFO 25 MVA STATIA CETATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: statia Cetate, jud.Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transformatorul TTUS ? ONAF 25/25 MVA; seria 103388, se preia de catre Prestator de la achizitor din statia 220/110 kV Cetate.
Dupa reparare transformatorul se transporta intr-o statie finala indicata de beneficiar, la circa 120 km de Craiova.
Se demonteaza un trafo 110kV/MT din statia finala indicata de beneficiar, se deplaseaza pe pozitia indicata de beneficiar si se conserva.Se monteaza transformatorul reparat pe locul indicat de beneficiar si se efectueaza programul de teste complet ca pentru PIF .Nota: Transportul de la statia Cetate la fabrica si apoi in statia finala si toate lucrarile din statii, necesare PIF (dezlegari de cordoane, demontari de panouri 110 kV de traversare ca masura NPM, modificari la barele de 20 kV etc), vor fi suportate de prestator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a transformatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Transformatorul TTUS ? ONAF 25/25 MVA; seria 103388, se preia de catre Prestator de la achizitor din statia 220/110 kV Cetate.
Dupa reparare transformatorul se transporta intr-o statie finala indicata de beneficiar, la circa 120 km de Craiova.
Se demonteaza un trafo 110kV/MT din statia finala indicata de beneficiar, se deplaseaza pe pozitia indicata de beneficiar si se conserva.Se monteaza transformatorul reparat pe locul indicat de beneficiar si se efectueaza programul de teste complet ca pentru PIF .Nota: Transportul de la statia Cetate la fabrica si apoi in statia finala si toate lucrarile din statii, necesare PIF (dezlegari de cordoane, demontari de panouri 110 kV de traversare ca masura NPM, modificari la barele de 20 kV etc), vor fi suportate de prestator
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 6000 lei, garantia de buna executie 10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati de fina finantare -surse proprii CN Transelectricamodalitati de plata OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
sa faca dovada ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006-declaratii pe proprie raspundere, iar pentru a face dovada platii impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat se va prezenta certificat in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, emise de Administratia Financiara
Documente de atestare a formei de inregistrare ca persoana juridica a ofertantului-se vor depune copii de pe documentele emise de Registrul comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
) Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani:
Trebuie sa fie mai mare sau egala600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. o lista a serviciilor similare executate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a executat o lucrare cu valoare mai mare sau cel putin egala cu 300.000 lei, insotita de certificari de buna executie, Se va completa Formularul C2.informatii referitoare personalul de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii va completa o declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal de specialitate care este strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii, autorizat potrivit reglementarilor in vigoare si dotat corespunzator factorilor de risc cumulati, pe care ii prezinta fiecare gen de lucrari, a unui responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executate grupa III NSSM si coordonator sau serviciu de coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata desfasurarii lucrarilorDeclaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului. Se va completa formularul F.
3. informatii privind masurile de protectie a mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii. Se va completa o declaratie pe proprie raspundere
3. informatii referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. In acest sens se va completa o declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servici precum si a echipamentelor de protectie a muncii.
Se va completa Formularul E
4. informatii privind proportia in care contractul de servucii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
obiectul procesului repetitiv-pretul ofertei.Nuse vor dezvalui informatii privind identitatyea ofertantului dau noule preturi. Etapa finala se va desfasura intr-o nsingura runda avind durata de 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2010 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2010 10:00
Locul: ST Craiova, str. Brestei, nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova Sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  str. Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200136, Romania, Tel. 0251.418.568, Email:  [email protected], Fax:  0251.418.568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN TRANSELECTRICA ST Craiova-Oficiul Juridic
Adresa postala:  str. Brestei, nr.5, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200581, Romania, Tel. 0251.307.119, Email:  [email protected], Fax:  0251.307.108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2010 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer