Licitatie Publica - Reab. si moder. DJ 401A, lim. jud. Ilfov-Tantava-M. Voda-Bol.Deal-Palanca-Stoenesti-Gaiseni-Carpenisu-Lim.jud.Dambovita, km 48+900-49+200, km 56+530-58+730,2,500 km
Anunt de participare numarul 14324/15.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA UDROIU, Tel.0246215685, In atentia: MARIA MAFTEIANU, Email: [email protected], Fax: 0246216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: Str. Bucuresti nr. 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reab. si moder. DJ 401A, lim. jud. Ilfov-Tantava-M. Voda-Bol.Deal-Palanca-Stoenesti-Gaiseni-Carpenisu-Lim.jud.Dambovita, km 48+900-49+200, km 56+530-58+730, 2, 500 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 401A, km 48+900-49+200, km 56+530-58+730, 2, 500 km
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare fundatie Z pietruita, asternere straturi rutiere, completare acostamente, santuri, drumuri laterale, podet tubular (drum lateral), casete de largire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari se regasesc in listele de lucrari cuprinse in doc. de atribuire (Reabilitare DJ 401A - 2, 500 km)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 566, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 23500 lei RON, garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credit bancar (intern)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu obligatie de legalizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.ca ofert.nu e in sit.art.180 si 181 din OUG 34/2006 sau cazier judic/certif.echiv., certif.de atestare fiscala de plata a impozitelor si taxelor catre stat eliberat de DGFP ca nu are datorii la 30.04.2007 si certif.privind taxele si impozitele locale elib. de autorit.competente ca nu are datorii la 31.05.2007, pentru persoanele jurid./fizice romane certif.constat.emis de ORC din care sa rezulte ca obiectul de activitate include executarea lucrarii iar ptr. pers. jurid/fizice straine documente edific.care sa dovedeasca o forma de inreg. conf. preved.legale din tara in care ofert.este stabilit, elib.cu cel mult 30 zile inainte de deschidere, decl. calitate participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant cont.la 31.12.2006 2.Fisa de inform.gen. 3.Prez.de doc.vizate de Ad.Fin.din care sa reiasa: -C.A. pe ultimii 3 ani(2004-2005-2006)este egala sau mai mare de 4400000 lei echiv. a 1388891, 76 euro -lichid.mai mare sau egala cu 100%(bilant 31.12.2006) -solvab.patrim.mai mare sau egala cu 30% (bilant 31.12.2006) 4.Oblig.contr.in desfas. 5.Cap.fin.a ofert.de sust.a exec.lucr.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Exp.simil.conf. docum. de atrib 2.Res.umane conf. docum. de atrib 3.Res.tehn.conf. docum. de atrib 4.Sustinere tehn.conf. docum. de atrib 5.Stand.de asig.a calit.certif. ISO 9001: conf.doc.de atrib 6.Standarde de prot.a mediului, cert. ISO 14001 7.Decl.ref.la cond.de munca si prot.a muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 45 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria Consiliului Judetean Giurgiu, str. Bucuresti nr. 10, camera 310
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2007 16:00
Locul: Consiliului Judetean Giurgiu, str. Bucuresti nr. 10, camera 10 parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoles nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: www.cnsc.ro, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoles nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: www.cnsc.ro, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: Str. Bucuresti nr. 10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 070045, Romania, Tel.0246218301, Email: www.cjgiurgiu.ro, Fax: 0246216511, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2007 13:32