Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabiliatre si extindere sediu ADR Centru din Str. Decebal nr.12, Alba Iulia


Anunt de participare numarul 73543/13.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Centru
Adresa postala: ÂPiata Consiliului Europei nr.32D, Localitatea: ÂAlba Iulia, Cod postal: Â510096, Romania, Punct(e) de contact: ÂDan Popa, Tel.Â0258-818616, In atentia: ÂAlina Muresan, Email: Â[email protected], Fax: Â0258-818613, Adresa internet (URL): Âwww.adrcentru.ro, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG DE UTILITATE PUBLICA
Activitate (activitati)
Altele: DEZVOLTARE REGIONALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabiliatre si extindere sediu ADR Centru din Str. Decebal nr.12, Alba Iulia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Alba Iulia, Str. Decebal nr. 12
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de lucrari pentru Reabilitare si extindere sediu ADR Centru din Str. Decebal nr. 12, Alba Iulia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 639, 458EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.04.2009 pana la 30.11.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
o suma fixa în valoare de 50000 lei conform Fisei de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract de finantare în cadrul Programului Phare 2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform Fisei de date a achizitiei: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, Certificat fiscal eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificatul constatator eliberat de ORC, Certificatul de înregistrare eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform Fisei de date a achizitiei: Bilanturile contabile din ultimii 3 ani, Declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani, dovada ca are capacitate financiara pentru începerea si executarea a cel putin 35% din valoarea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform Fisei de date a achizitiei: cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani minim 1.900.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform Fisei de date a achizitiei: Declaratieprivindlista principalelor lucrari executate, similare cu obiectul achizitiei, dinultimii5ani, Se vor prezenta 3 contracte din cele încheiate în ultimii 5 ani similare cu obiectul achizitiei si care din punct de vedere fizic si valoric sa reprezinte 50% din volumul fizic sau valoric estimat al contractului, însotite de procesele verbale de receptie si recomandarile din partea beneficiarilor, Certificat ISO 9001:2000 privind managementul calitatii pentru toata gama de lucrari, certificarea sistemului de management de mediu conform standardului ISO-14001/2005, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Lista personalului tehnic de specialitate, conditiile de munca, protectia muncii si protectia mediului, Copie contract pe care ofertantul îl are încheiat cu un laborator autorizat grad I sau grad II pentru încercari în constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2009 14:00
Locul: sediul ADR Centru din Piata Consiliul Europei 32 D, Alba Iulia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu împuternicire de participare la sedinta de deschidere, semnata si stampilata de Administratorul firmei ofertante si documente de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Phare 2006
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: ÂStr. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â0213104641, Email: Â[email protected], Fax: Â0213104642, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din ADR Centru
Adresa postala: ÂPia'a Consiliul Europei 32D, Localitatea: ÂAlba Iulia, Cod postal: Â510096, Romania, Tel.Â0258818616, Email: Â[email protected], Fax: Â0258818613, Adresa internet (URL): Âwww.adrcentru.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2009 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer