Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare - Modernizare retele termice primare Titan, B-dul Basarabiei ? B-dul N.Grigorescu(camin CV4 ? CM11)


Anunt de participare (utilitati) numarul 110610/04.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala:  Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030254, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0372.148.000, In atentia:  Ing. Elena Tambrescu, Email:  [email protected], Fax:  021.312.62.03 / 021.310.81.32, Adresa internet (URL):  www.radet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala:  Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030254, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul de Achizitii Publice, Tel. 0372.148.067, In atentia:  Ing. Elena Tambrescu, Email:  [email protected], Fax:  021.312.62.03 / 021.310.81.32, Adresa internet (URL):  www.radet.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala:  Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030254, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul de Achizitii Publice, Tel. 0372.148.067, In atentia:  Ing. Elena Tambrescu, Email:  [email protected], Fax:  021.312.62.03 / 021.310.81.32, Adresa internet (URL):  www.radet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare - Modernizare retele termice primare Titan, B-dul Basarabiei ? B-dul N.Grigorescu(camin CV4 ? CM11)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare - Modernizare retele termice primare Titan, B-dul Basarabiei ? B-dul N.Grigorescu(camin CV4 ? CM11)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232140-5 - Lucrari de constructii de conducte de incalzire urbana (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatiile privind cantitatile de lucrari ce se vor executa se regasesc in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 850, 708RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 110.000 lei/ 25.735 euro; Garantia de buna executie: 5 % din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Primariei Municipiului Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare conform art. 44, 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;
- Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu ofeta independenta?
- Certificat care sa confirme plata taxelor si impozitelor atat la bugetul general consolidat, cat si bugetul local, la data de 30.09.2010, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara care este stabilit operatorul economic. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat insleniri la plata(amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.-Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului;
-Autorizarea functionarii pentru activitatile declarate incadrate in clasele CAEN ( formular 4, pct.6.1)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Dovezi ale accesului sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau de orice alte mijloace financiare suficiente a realiza cashflow de executie a lucrarii-20% din valoarea estimata a contractului.-fisa informatii generale: declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani;Valoare minima a mediei cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani 21.650.000 lei/ 5.065.038 euro-bilanturile contabile la 31.12.2008 si 31.12.2009, vizate si inregistrate la organele competente-demonstrarea unui nivel al indicatorului economico-financiar lichiditate imediata = (active circulante ? stocuri)/datorii curente >=0, 65, calculat pe baza datelor din bilantul la data de 31.12.2009;
-demonstrarea unui nivel al indicatorului economico-financiar solvabilitate patrimoniala = capital propriu/total pasiv >= 0, 30, calculat pe baza datelor din bilantul la data de 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;
-ca dovada a experientei similare, se solicita ca ofertantul sa faca dovada indeplinirii, in ultimii 5 ani, a unui contract in valoare de 10.800.000.lei/ 2.526.670 euro; se va prezenta copia contractului respectiv, insotita de certificarea de buna executie.-informatii referitoare la personalul de conducere; informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit;
-personal angajat (forta de munca direct implicata in realizarea contractului ? personal care poate duce la indeplinire executia lucrarii la termen si in conditii de calitate) de care dispune operatorul economic ? minim 80 muncitori;
-minim 5 sudori cu autorizatii ISCIR eliberate conform PT CR 9/1-2003/PT CR9-2010;
-informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.- ISO 14001; ISO 9001; OHSAS 18001.-Declaratie referitoare la utilaje, echipamente, mijloace de transport, baze de productie (ateliere, depozite, spatii de cazare) si laboratoare propuse de operatorul economic ca fiind necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Autorizarea ISCIR, PT C 10/1-2003 pentru montat si/sau reparat conducte de apa fierbinte si/sau abur sub presiune;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
308/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2010 10:00
Locul: RADET-Buc, Str. Cavafii Vechi , nr 15, sector 3, Serviciul Achizitii Publice, et 7, camera 72
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati, dupa caz observatori desemnati de catre ANAF in vederea verificarii procedurii conf. OUG 30/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030086, Romania, Tel. 4 021.310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  4 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 4 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  4 021.332.12.40, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, confm. OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice RADET
Adresa postala:  Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, et. 7, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030254, Romania, Tel. 4 0372.757.840, Email:  [email protected], Fax:  4 021.312.62.03, Adresa internet (URL):  www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2010 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer