Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ 248 B Budesti - Hadimbu, km 43+502 - 47+382


Anunt de participare numarul 79867/11.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A DRUMURILOR JUDETENE IASI
Adresa postala: IASI Soseaua Bucium, nr. 80, corp A, etaj 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 6600, Romania, Punct(e) de contact: DorinSavlovschi, Tel.0232255961, Email: [email protected], Fax: 0232255960, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ReabilitareDJ 248 B Budesti - Hadimbu, km 43+502 - 47+382
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Dj 248 B Budesti - Hadimbu, km 43+502 - 47+382, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ReabilitareDJ 248 B Budesti - Hadimbu, km 43+502 - 47+382, adica asfaltarea a 3, 88 km drum judetean, precum si executia de santuri pereate si podete.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3, 88 km de drum asfaltat.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 425, 742RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la procedura de atribuire in cuantum de 68 000 lei. Garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului de executie a lucrarii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul CJ Iasi - Taxa TVA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006;
- neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, eliberate de organul fiscal;
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberate de organul fiscal;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie;
- Certificat de atestare tehnica a ofertantului privind lucrarile de executie, poduri si constructii aferente eliberat de A.P.D.P. (Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri) din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2005, 2006, 2007), vizate si inregistrate de organele competente;
- valoarea pentru cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala sau mai mare de 10.200 mii lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.- Ofertantul - pentru a fi calificat trebuie saaiba in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa(printr-un contract de concesionare, vanzare
cumparare, prestari servicii, inchiriere), utilaje si echipamente, care sa functioneze laintreaga capacitate si care sa fie folosite incadrul contractului : - statie de preparat mixturi asfaltice, autorizata conform Normativelor in vigoare;
- repartizator de mixturi asfaltice;
- cilindru compactor;
- detinerea unuilaboratorde incercariautorizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2371 / 09.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2009 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2009 09:00
Locul: SPADJ - Iasi, soseaua Bucium, nr. 80, corp A, etaj 1, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS nr. 6, SECTOR 3 - CNSCstr. ANASTASIE PANU nr. 5- Curtea de Apel, Iasi, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cinci zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul SPADJ - Iasi
Adresa postala: Soseaua Bucium, nr. 80, corp A, etaj 1, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 6600, Romania, Tel.0232 / 255961, Email: [email protected], Fax: 0232 / 255960
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2009 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer