Licitatie Publica - Reabilitare DJ 701, limita judet Dambovita -Gratia-Poeni Silistea Scurtu Mare-Slavesti- Ciolanesti- Zambreasca Dobrotesti , km 44+240-104+890, (55,450 km)
Anunt de participare numarul 77098/12.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN TELEORMAN
Adresa postala: str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: VICTOR PIPEREA, Tel.0247/314415, Email: [email protected], Fax: 0247/314415, Adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 78
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 78, Tel.0247/311201, int.354, In atentia: Mugur Bataus, Fax: 0247/314787
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 67
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 67, Tel.0247/311201, int.357, In atentia: Ghibirdic Iuliana, Fax: 0247/314787
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 67
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 67, Tel.0247/311201, int.357, In atentia: Ghibirdic Iuliana, Fax: 0247/314787
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ReabilitareDJ 701, limita judet Dambovita -Gratia-Poeni Silistea Scurtu Mare-Slavesti- Ciolanesti- Zambreasca Dobrotesti , km 44+240-104+890, (55, 450 km)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 701, limita judet Dambovita -Gratia-Poeni Silistea Scurtu Mare-Slavesti- Ciolanesti- Zambreasca Dobrotesti , km 44+240-104+890, jud.Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ReabilitareDJ 701, limita judet Dambovita -Gratia-Poeni Silistea Scurtu Mare-Slavesti- Ciolanesti- Zambreasca Dobrotesti , km 44+240-104+890, (55, 450 km);Reabilitarea a 7 poduri existente si demolarea si construirea a 4 poduri noi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ReabilitareDJ 701, limita judet Dambovita -Gratia-Poeni Silistea Scurtu Mare-Slavesti- Ciolanesti- Zambreasca Dobrotesti , km 44+240-104+890, (55, 450 km);Reabilitarea a 7 poduri existente si demolarea si construirea a 4 poduri noi.
Valoarea estimata fara TVA: 97, 759, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare este de 1.900.000 lei.Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR), Bugetul de stat , Bugetul Consiliului Judetean Teleorman.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006, modificata si completata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Persoanele juridice romane: Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip, valabile la data deschiderii ofertelor.
Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, in valabilitate, la data deschiderii ofertelor, Certificatul de Inregistrare Fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau autorizatie de functionare/altele echivalente.
Persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anualape anii (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de min. 290.000.000 lei, adica 68.480.212 Euro .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executiein care sa existe cel putin un contract cu acelasi tip de lucrari care din punct de vedere valoric sa fie de cel putin 29.000.000 lei adica 6.848.021 Euro.Lacontractele prezentate in lista se vor prezenta pentru fiecare , in copie, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandarea din partea beneficiarului/clientului vizata de I.S.C/document constatator.Informatii referitoare la personal:
-4 specialisti cu studii superioare (inginer/subinginer) drumuri si poduri, angajati cu carte de munca (extras), cu vechime de minim 5 ani in specialitate
-responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul lucrarii (drumuri si poduri) ce urmeaza sa fie executata, angajat cu carte de munca (extras) sau contract cu firma de specialitate
-responsabil cu calitatea (CQ) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat cu carte de munca (extras) sau contract cu firma de specialitate
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereCV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind utilajele
Se solicita completarea Formularului nr. 12Gcu subcontractantii si specializarea acestora.
Se solicita ISO 9001- Se vor accepta si certificate echivalente.Se solicita ISO 14001-Se vor accepta si certificate echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita conform proiectului tehnic urmatoarele utilaje pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: Statie de asfalt minim 150 to/ora-1buc, Statie de betoane automatizata-1buc, Autogreder-2buc, Balastiera autorizata pentru exploatare si cu permis in valabilitate -1buc, Cilindru vibrator-4buc, Cilindru pe pneuri -2buc, Autobasculante de minim 16 t-18buc, Autogudronator pentru emulsie-2buc, Perie mecanica-2buc, Reciclator , ,in situ la rece-1buc, Repartizator asfalt -2buc, Motocompresor -4buc, Autocisterna -2buc, Buldoexcavator -4buc, Macara 10-15 to-1buc, Masina marcaj rutier-1buc.Se vor prezenta documente din care sa rezulte detinerea utilajelorsolicitate, precum si rapoarte de inspectie, in valabilitate, emise de organisme acreditate (pentru balastiera si autobasculante nu se solicita rapoarte de inspectie).Se va prezenta agrementul tehnic in vigoare referitor la procedeul de reciclare la rece , ,in situ a structurilor rutiere cu reciclator mecanic.Autorizatie laborator sau un contract de colaborarepentru executia lucrarilor de laborator. In cazul in care ofertantul prezinta un contract de colaborare, acesta va prezenta dovada ca operatorul economic cu care este incheiat contractul detine autorizatie pentru laborator .Pentru asigurarea temperaturilor corespunzatoare la preparare, asternere si cilindrare a mixturii asfaltice, statia de asfalt de minim 150 to/oratrebuie sa fie cu raport de inspectie in valabilitate emis de organisme acreditate, cu autorizatie de mediu, in valabilitate si sa fie amplasata in judetul Teleorman.In acest sens se vor prezenta documente justificativePentru Statia de betoane automatizata se va prezenta raport de inspectie, certificat de atestare vizat de Inspectoratul de Stat in Constructii si autorizatie de mediu, in valabilitate.Se vor prezenta documente din care sa rezulte ca preturile pentru produsele de balastiera sunt preturi aprobate de Ministerul Finantelor Publice -Directia Generala Ajutor de Stat, Practici Neloiale si Preturi Reglementate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S75-108375 din 18.04.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.10.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2009 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 78.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Regional, AXA 2: Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si localeDomeniu de interventie 2.1: Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane- inclusiv constructia/ reabilitarea soselelor de centura
VI.3) Alte informatii
Deoarece atasarea in SEAP a documentatiei de atribuire nu este posibila din motive tehnice (planse)autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens, un exemplar din documentatia de atribuire, conform prevederilor art.40 alin.(2) din OUG 34/2006, modificata si completata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Tel.0247/311201, int.334
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2009 16:27