Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ 792A Beliu Tinca Les, km 24+984 67+696 , L=42,712 km, judetul Bihor


Anunt de participare numarul 80498/20.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE FLORIAN BLAJ, Tel.0259 441317, Email: [email protected], Fax: 0259 441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ReabilitareDJ 792A Beliu Tinca Les, km 24+984 67+696 , L=42, 712 km, judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 792A Beliu Tinca Les, judetul Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ReabilitareDJ 792A Beliu Tinca Les, km 24+984 67+696 , L=42, 712 km, judetul Bihor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 102, 046, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia departiciparein valoare de 300.000 lei. Garantie de buna executie.5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt asigurate din bugetul judetului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare conform prevederilor art. 44 si 45 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia de eligibilitate, -Declaratia de neincadrare in prevederile art. 181din OUG 34/ 2006- Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local la data de 31.05.2009 sau o data ulterioara acesteia.
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea unei declaratii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2007 si 2008).-Prezentareabilanturilorcontabilepe anii 2006, 2007 si 2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie : -sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani care sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea estimata a contractului de achizitie fara TVA-sa demonstreze ca a inregistrat profit in anii 2006, 2007, 2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se va prezenta o lista a lucrarilor relevante similare (Cod 45233120-6 Lucrari de constructii de drumuri) executate in ultimii 5 ani
-Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca faptulca are personal de conducere si personal calificat si autorizat pentru executia lucrarii, prezentandu-se si responsabilul tehnic cu executia (RTE), si responsabilul cu calitatea (RQ)(Anexa nr.6). In cazul in care RTE si respectiv RQ nu sunt angajati ai ofertantului, se va prezenta un contract de servicii incheiat cu acestia.
-Se va prezenta o declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrari. Se vor prezenta inclusiv copiilede pe contractele incheiate cu tertii pentru inchirierea de instalatii, utilaje sau echipamente tehnice (daca este cazul).
-Lista cu subcontractantii(daca e cazul)
-Se va prezenta :
-certificat SR EN ISO 9001:2001 / SR EN ISO 9001:2008-se va prezenta certificat SR EN ISO 14001:2005
-se va prezenta certificat OHSAS 18001:2004 / SR OHSAS18001:2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executate cel putin 3 lucrarisimilare ( codCPV 45233120-6 Lucrari de constructii de drumuri) cu o valoare cumulata in suma de 40.000.000 lei, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7832/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2009 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Bihor str.Parcul Traian nr.5 Oradea, Judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
-Orice oferta care depaseste valoarea estimata a contractului va fi respinsa ca inacceptabila.-Orice oferta care va depasi durata maxima de executie (24 de luni) va fi respinsa ca fiind neconforma.-Documentatia de atribuire poate fi procurata , gratuit, pe suport electronic ( CD), de la sediul autoritatii contractante din Oradea, str. parcul Traian, nr. 5, judetul Bihor, intrucat marimea fisierului respectiv nu permite atasarea acesteia la anuntul de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelOradea
Adresa postala: str. Parcul Traian, nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259 426881, Email: [email protected], Fax: 0259 415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 cu modific[rile ;i complet[rile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Parcul Traian nr. 5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259 441317, Email: [email protected], Fax: 0259 441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2009 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer