Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE DRUMURI JUDETENE, PROIECTARE SI EXECUTIE ( DESIGN & BUILT )


Anunt de participare numarul 20219/22.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 417, Directia Logistica, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.514545 int 279, In atentia: RUXANDA BUCUR, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ORGANIZATORUL PROCEDURII CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA LOGISTICA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2-4, DIRECTIA LOGISTICA, ETAJ IV, CAMERA 417, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/514545int 279, In atentia: BUCUR RUXANDA, Fax: 0244/511611
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ORGANIZATORUL PROCEDURII CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA LOGISTICA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2-4, INTRAREA D, PARTER, CAM. 66, REGISTRATURA., Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/514545/167, In atentia: RUXANDA BUCUR, Fax: 0244/511611
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREDRUMURI JUDETENE, PROIECTARE SI EXECUTIE( DESIGN & BUILT )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: 11 DRUMURI JUDETENE DE PE TERITORIUL JUD. PRAHOVA, DJ 100E, DJ 100L, DJ 215, DJ 102, DJ 102M, DJ 139, DJ 102B, DJ 102C, DJ 720, DJ 100M, DJ 101G.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITAREA SISTEMULUI RUTIER PE 11 DRUMURI JUDETENE DE PE TERITORIUL JUDETULUI PRAHOVA - PROIECTARE SI EXECUTIE DE LUCRARI ( DESIGN & BUILT )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITAREA SISTEMULUI RUTIER PE 11 DRUMURI JUDETENE DE PE TERITORIUL JUDETULUI PRAHOVA - PROIECTARE SI EXECUTIE DE LUCRARI ( DESIGN & BUILT )
Valoarea estimata fara TVA: 56, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 500.000 EURO, garantie de buna executie - 7 % din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credit bancar obtinut de Consiliul Judetean Prahova de la B.C.R. si bugetul propriu al Consiliului Judetean Prahova.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere ( daca este cazul )
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind sit. art. 181 din O.U.G. 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie de integritate, certificat constatator emis de Oficiul pentru Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certif. constatator plata impozitelor taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la data de 30.06.2007, Certificat constatator obligatiile de plata la bugetele locale la sem. I. 2007, bilantul contabil si raportul auditorilor pe ultimii 3 ani, dovada accesului la liniile de credit, inf. procese sau arbitraje asupra litigiilor in ultimii 10 ani sau in curs, declaratie pe ultimii 3 ani .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri media anuala pe ultimii 3 ani, din activ. de constructii trebuie sa fie de minim 120.000.000 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii capacitate tehnica, Informatii asupra experientei similare in lucrari de proiectare si executie de reabilitare de drumuri, informatii echipamente si instalatii, informatii personal si C.V. pentru personalul de executie, personal tehnic de specialitate, experti cheie pentru proiectare, Dovada certific. sistemului calitatii, P.C.C.V.I., P.M.T., P.M.S.S.M., P.M.Mediu.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta pentru experienta similara: Valoarea minima a experientei similare ( DESIGN & BUILT ) prezentate va fi de 20.000.000 EURO si 350.000 tone de asfalt puse in opera, prin prezentarea unui singur contract realizat in ultimii 5 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoarea ofertei
60%
Descriere:
2.
durata de executie a contractuluivaloarea ofertei
30%
Descriere:
3.
calitatea proiectului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 4000 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria C.J.P.Ploiesti, B-dul Republicii, nr. 2-4, etaj 2, camera 206, conform documentatiei de atribuire sau prin virarea in contul C.J.P.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.08.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2007 11:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA DIRECTIA LOGISTICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OPERATORI ECONOMICI PRIN REPREZENTANTII LEGALI/PERSOANE IMPUTERNICITE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Emil Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Prahova Directia Logistica si Administrarea Locala
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2-4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2007 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer