Licitatie Publica - Reabilitare retele de canalizare menajera a localitatii Lunca Bradului, jud. Mures
Anunt de participare numarul 31074/05.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LUNCA BRADULUI (PRIMARIA LUNCA BRADULUI)
Adresa postala: Lunca Bradului nr.188 jud. Mures, Localitatea: Lunca Bradului, Cod postal: 547380, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Parlea, Tel.0265/558112, Email: [email protected], Fax: 0265/558112, Adresa internet (URL): Lunca Bradului nr.188, jud. Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitareretele de canalizare menajera a localitatii Lunca Bradului, jud. Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lunca Bradului, Jud. Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea sistemului de canalizare menajera a localitatii Lunca Bradului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 879.707, 00 RON
Valoarea estimata fara TVA: 879, 707RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 15.000 RON. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor aplicate proiectelor finantate din programul SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art.44 OUG 34/2006) Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractantesi potentialii subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Transe de plata: 3. Durata de executie a contractului, termen maxim aprobat de APDRP: 8 septembrie 2008
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economicitrebuie sa detinaCertificatul de inregistrare si certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (forma completa) Autorizatia de functionare/alte echivalente; statutul si contractul de societate si acteleaditionale si contractul de societate dupa caz, Actul Constitutiv.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani. Scrisoare de bonitate bancara, Bonitatefinanciara, Contract de credit sau Scrisoare de confort cu valoarea maximaa creditului obtenabil.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ciframedie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 2 ori valoarea contractului. Profitul net pozitiv pe ultimul an contabil. Lichiditate generala mai mare de 100%. Solvabilitate patrimonialamai mare de 30%. Contract de credit de peste 35% din valoarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiecte si lucrari similare. Sistemul de management al calitatii. Echipamentul din dotare alocat proiectelor. Experti pentru executia lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3. Certificat de un organismde acreditare suficient ca numar si structura sa acopere intreaga gama de specialitati specifice proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casieria CL Lunca BRadului a contravalorii in numerar sau fila CEC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 11:00
Locul: Consiliul local al comunei Lunca Bradului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator Comisia de adjudecare. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art. 33 alin.(a) din HGR 925/2006
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul OUG nr.7/2006
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata in data de 15.08.2007, incepand cu orele 12, 00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj Napoca
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Lunca Bradului
Adresa postala: Str. Principala nr.188, Localitatea: Lunca Bradului, Cod postal: 547380, Romania, Tel.0265/558112, Email: [email protected], Fax: 0265/558112
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2007 09:42