Licitatie Publica - REABILITARE , SISTEMATIZARE TERENURI JOCURI SPORTIVE FACULTATEA DE EDUCATIE FIZICA
Anunt de participare numarul 40670/17.12.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Adresa postala: BD. MAMAIA NR.124, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900527, Romania, Punct(e) de contact: BANCILA SILVIA, Tel.0241550047, Email: [email protected], Fax: 0241550047, Adresa internet (URL): UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Bd. Mamaia nr. 124, Serviciul Tehnic, caminul 1 cam. 8
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE DE INVATAMANT SUPERIOR
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE , SISTEMATIZARE TERENURI JOCURI SPORTIVE FACULTATEA DE EDUCATIE FIZICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: FACULTATEA DE EDUCATIE FIZICA BAZA SPORTIVA MAMAIA, localitatea Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE , SISTEMATIZARE TERENURI JOCURI SPORTIVE FACULTATEA DE EDUCATIE FIZICA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei
Valoarea estimata fara TVA: 7, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantia de participare in valoare de35.000 Ron2. Garantia de buna executie este de 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoanele care fac dovada unei forme de inregistrare avand ca obiect de activitate proiectare si constructie. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia pe propria raspundere2. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale care sa ateste achitarea obligatiilor la 30.11.20073. Cazie fiscal eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala4. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale4.1. Documente care dovedesc inregistrarea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil pentru anii 2005, 2006, iunie 2007 vizat si inregistrat la organul fiscal si contul de profit sau pierderi prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea financiara2. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani3. Lichiditate generala (active circulante/ total pasiv x 100)4. Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/ total pasiv x 100) Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)1. Lichiditate generala (active circulante/ total pasiv x 100)
-valoarea indicatorului este peste procentul 100%2.Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/ total pasiv x 100)
-valoarea indicatorului este peste procentul de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale; 2. Obligatii contractuale in desfasurare; 3. Lista cuprinzand subcontractantii; 4. Fisa de lucrarile executate in ultimii 5 ani - sa rezulte ca au fost incheiate 2 contracte de proiectare + executie cu o valoare de cel putin 1.100.000 lei fiecare din care unul finalizat cu Proces Verbal de Receptie la Terminarea Lucrarilor si recomandare vizata de ISC; 5. Recomandari din partea altor beneficiari-minim 2; 6. Informatii privind masurile de protectia mediului - Standard de mediu SR EN ISO 14001:2005 ; 7. Standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001:2001 si manualul calitatii, - Specificatii privind sanatatea si securitatea muncii - Certificatul OHSAS 18001:2004; 8. Operatorul economic va prezenta CV-uri ale persoanelor direct responsabile de indeplinirea contractului, precum si ale specialistilor cu sarcini cheie in indeplinirea contractului din care sa rezulte experienta in proiecte similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2008 10:30
Locul: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Bd. Mamaia nr. 124, Serviciul Tehnic, caminul 1 cam. 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si persoanele imputernicite de catre ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Stavropoleos nr.6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.21 31 3106441, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241551348
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd. Mamaia nr. 124, caminul 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900527, Romania, Tel.0241553148
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2007 18:58