Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare Aeroport - supraetajare turn control, extindere pavilion sosiri, copertine, galerie pietonala, refacere fatade, amenajari exterioare, firme luminoase


Anunt de participare (utilitati) numarul 76406/29.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA AEROPORT CRAIOVA
Adresa postala: strada Calea Bucuresti nr. 325, loc Craiova, jud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200785, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA OVIDIU DUMITRU, Tel.0251.416.860, In atentia: Chilom Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251.411.112
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare Aeroport - supraetajare turn control, extindere pavilion sosiri, copertine, galerie pietonala, refacere fatade, amenajari exterioare, firme luminoase
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: RA Aeroport Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare Aeroport - supraetajare turn control, extindere pavilion sosiri, copertine, galerie pietonala, refacere fatade, amenajari exterioare, firme luminoase
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari si domeniile sunt cele din proiectul tehnic ce va fi pus la dispozitia ofertantilor in format digital
Valoarea estimata fara TVA: 13, 698, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare - 81500 RON- garantie de buna executie- 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul CJ Dolj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/ subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art.181
- certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberate cu 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertalor
-cazier judiciar al administratorului firmei
- certificat de atestare fiscala- certificat constatator emis de ORC
- persoanele fizice/juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare legalizata si tradusa
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil pe 2008 vizat de DGFP
- lichiditate generala 100%
- solvabilitate 30 %
- declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
- completare formular de informatii generale prin care se demostreaza ca cifra de afaceri pe domeniul de activitate pe ultimiii 3 ani a depasit 26000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul va prezenta o declaratie privind principalele contracte de lucrari din ultimii 5 ani
- copii ale proceselor - verbale de receptii
- declaratie privind echipamentele tehnice si utilajele
- informatii privind personalul tehnic de specialitate
- responsabilul cu controlul tehnic de calitate in domeniul construciilor atestat ISC
- responsabilul cu controlul tehnic de calitate in domeniul lucrailor electrice atestat MEC si ANRE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2009 10:00
Locul: sediul RA Aeroport Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
din motive tehnice nu putem posta DA electronic
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stravopoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R Aeroportul Craiova
Adresa postala: Calea Bucuresti, nr. 325, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200785, Romania, Tel.0251416860, Fax: 0251411112
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2009 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer