Licitatie Publica - REABILITARE AMENAJARE DESECARE VALEA SALAJULUI S.B.H. CEHU SILVANIEI SALATIG, Judetul SALAJ
Anunt de participare numarul 17558/05.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA sediul Sucursala Teritoriala Tisa Somes
Adresa postala: str. Sobarilor 36A, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: BiroulContracte, Tel.0264/456064, In atentia: ing. Muresan Viorica, Email: [email protected], Fax: 0264/455111
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA sediul Sucursala Teritoriala Tisa Somes
Adresa postala: str. Sobarilor 36A, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: BiroulContracte, Tel.0264/456064, In atentia: ing. Muresan Viorica, Email: [email protected], Fax: 0264/455111
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA sediul Sucursala Teritoriala Tisa Somes
Adresa postala: str. Sobarilor 36A, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: BiroulContracte, Tel.0264/456064, In atentia: ing. Muresan Viorica, Email: [email protected], Fax: 0264/455111
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratia Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii.Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE AMENAJARE DESECARE VALEA SALAJULUI S.B.H. CEHU SILVANIEI SALATIG, Judetul SALAJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cehu Silvaniei, judetul Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Suprafata ce urmeaza a fi ameliorata este de 470 ha si este afectata de exces de umiditate si inundatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.1)
45246410-0-Lucrari de intretinere a digurilor de protectie impotriva inundatiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 700, 000 si 2, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 24.000 lei; garantia de buna executieeste in cuantum de 10 % din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat. Autoritatea contractanta va efectua plata in 15 zile de la intocmirea facturii, iar plata TVA , conformOrdin nr. 155/ 31.01.2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligib.-Decl.privind neincadr.la art 181/OUG 34-Certif.ANAF pt.plata a imp.si taxe, contrib.pt.asig.soc.de stat-Certif.fisc.pt plata imp.si taxe locale-CV.si caziere judiciare-Surse proprii pe o perioada de minim 4 (patru)luni=331.000lei-Pers.Jur./fiz. roman-Certif.Const.emis de O.RC-Certif.de inmatric;Pers.Jur./fiz.straine: -Docum.de inreg./atest.profesionala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra med.anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 3.000.000 lei
Bilant contabil din31.12.2006;31.12.2005, vizate
-Inf.privind.sit.financiara 2004, 2005, 2006 (Lg, Sp)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl.privind calit.de particip.la proced.-Decl.princip.lucr.in ultimii 5ani-Exper.simil.400.000lei-Decl.efectiv.med.al pers.angaj.si cadre.de cond.-Prez.sist.prop.de cond.si asig.calit.Serv.ISO 9001
-atestat IF, -decl. cu subcontract.
-decl. cu utilaje
- 3 recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Durata de executie
5%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 650 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2007 10:00
Locul: ANIF-RA RA Sucursala teritoriala Tisa Somes, str. Sobarilor 36A, Cluj Napoca, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, , fax: , tel: , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.310.46.41, Email: --, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Email: --, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2007 16:32