Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare amenajari exterioare si sistematizare verticala campus universitar


Anunt de participare numarul 127511/03.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala:  str. Universitatii, nr. 13, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Punct(e) de contact:  Eugenia Munteanu, Tel. 0330103703, Email:  [email protected], Fax:  0330103703, Adresa internet (URL):  www.usv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea ?Stefan cel Mare?
Adresa postala:  str. Universitatii, nr.13 (Corp. F), ,Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Investitii, Tel. 0230 216 147 int. 417, In atentia:  d-nei ing. Doina Kutkut, Fax:  0230/523747
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea ?Stefan cel Mare?
Adresa postala:  str. Universitatii, nr.13 (Corp. F), ,Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Investitii, Tel. 0230 216 147 int. 417, In atentia:  d-nei ing. Doina Kutkut, Fax:  0230/523747
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatmant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare amenajari exterioare si sistematizare verticala campus universitar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Universitatea Stefan cel mare
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare amenajari exterioare si sistematizare verticala campus universitar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45233226-9-Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 14, 575, 660RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de partic 150.000 lei si va avea perioada de valabilitate de 120 de zile.Gar. de buna executie: 10% din val. fara TVA a contr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si veniturile proprii ale universitatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant, conform Formularului nr.7 din Modele de formulare.Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr.3 din Modele de formulare;
c)Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Formular nr.5 din Modele de formulare.
d)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Formularul nr.4 din Modele de formulare;
e)Certificate de atestare fiscala ANAF, Primarie in original sau copii conform cu originalul
f)Certificatul constatator (sau echivalent), in original sau copie conform cu originalul, emis de oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde au sediul firmele (va fi specificat unul din codurile CAEN: 4120, 4211, 4312, 4321, 4322 sau unul din codurile CAEN: 4100, 4521.4523, 4210, 4511, 4312, 4531, 4534, 4312, 4533).Certificatul constatator trebuie sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. Termenul de valabilitate este de 30 de zile de la data emiterii.
g)Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copii conform cu originalul(in termen de valabilitate
h)Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca participarea operatorului economic la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din C+M pe ultimii 3 ani: minim 20.000.000 lei.
Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselorfinanciare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor (declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace financiare suficientein cuantum de minim1.700.000 lei, pentru o perioada de minim 6 luni. Se vor prezenta numai documente in original emise de catre Banca cu maxim 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor, si vor purta numele in clar a persoanei care atesta bonitatea. Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original.Media aritmetica aindicatorului financiar lichiditategeneralacalculata pentru anii 2008, 2009 si 2010 sa fie minim100% (active circulante/datorii curente x 100),
Se vor prezenta bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principlucr exe in ult5ani F8. un contr lucr drum din beton, asfaltsau pavele cu o val=5500mii lei(excl TVA) sau 2 contrlucrdrumuri din beton, asfalt saupavele cuoval=3000mii lei fiec (excl TVA) un contr lucr inst el =3500mii lei(excl TVA)sau2contr lucr inst el cu o val=2000mii leifiec (excl TVA)un contr lucr constr civ cu o val=800mii lei (excl TVA) sau 2 contr constr civ cu oval= 400mii lei fiec(excl TVA) un contr lucr inst el curenti slabi(net, tel, TV, det incendiu, antiefr, etc) cuoval=750mii leiexcl TVA sau 2contrlucr inst el curenti slabi(net, tel, tV, detincendiu, antiefr, etc) cuoval= 400mii lei fiec(excl TVA)un contr lucr inst sanit cu o val=1200mii lei (excl TVA) sau 2 contr lucr inst sanit cuoval= 650mii leifiec(excl TVA)un contr lucr inst term cu o val=650mii lei(excl TVA)sau 2 contr lucr inst term cu o val= 350mii leifiecare (excl TVA)Se compl F 9Declar cf fisdedatecu perstehn de specialit.Se compl F10 cf fisa de date cu efect mediu anual. pe ultimii 3 ani, se compl F11 cf fisa de date cu cond tehn de specialit
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Va fi organizata o singura runda cu durata de o zi.Runda finala de licitatie electronica va fi organizata conform H.G 1660 / 23.10.2008 si O.U.G. 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10968
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2011 11:00
Locul: Universitatea ?Stefan cel Mare? Suceava, Sala de sedinte, str. Universitatii, nr.13, Corp F, Etaj 2,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa delegati ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original si un act de identitate (B.I. /C.I.).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030 084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Fax:  : 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Universitatii ?Stefan cel Mare?
Adresa postala:  str. Universitatii, nr. 13, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Tel. +40 230 520 081, Fax:  +40 230 520 080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2011 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer