Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare, amenajari functionale, consolidare si extindere sediu Primarie comuna Teasc


Anunt de participare numarul 47395/21.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TEASC
Adresa postala: COMUNA TEASC, Str. BECHETULUI, Nr.191, Localitatea: Teasc, Cod postal: 207570, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINEL BANU, Tel.0251370728, Email: [email protected], Fax: 0251370788
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare, amenajari functionale, consolidare si extindere sediu Primarie comuna Teasc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Teasc, str. Bechetului, nr. 197, judetul Dol
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare, consolidare, extindere pe verticala, amenajari functionale pentru sediul administrativ al Primariei comunei Teasc, judetul Dolj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
45262800-9-Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 153, 104.34EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 4.500 lei scrisoare de garantie bancara ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Craiovanumerar la casieria autoritatii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat conform art. 44 alin. 1 si 2/OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata in conformitate cu art.180 si 181 dinOUG nr.34/2006 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident) eliberate cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor.
- Certificat de plata a impozitelor eliberat dePrimarie
- Certificat de plata a impozitelor si taxelor eliberat de D.G.F.P.C.F.S. Certificat de inregistrare (CUI)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt:
1.date de identificare legale
2.obiectul principal si secundar de activitate;
3.reprezentantii legali;
4 existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizarejudiciara sau faliment
autorizatie ISCIR valabila pe toata durata de desfasurare a contractului de lucrari;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea urmatoarelor documente relevante :
Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani;
Cerinta minima : cifra media anuala de afaceri pe perioada 2004-2006, inclusiv: valoare minima impusa: 1000000 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de legea nr.346/2004)cifra medie anualade afaceri se acceptain procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.
Bilantul contabil pe anul 2006 avizat de Directia Generala a Finantelor Publice
Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)= 100% (document vizat de DGFP)
Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) =30%(document vizat de DGFP)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrariin ultimii 5 ani, continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.)Executia lucrarilor se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.NOTA: Obligatoriu documentele privind finalizarea lucrarilor sa fie vizate de catre Inspectia de Stat in Constructii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani, a unui contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare (reabilitare, consolidare, amenajari, extindere), in valoare de minim 136.000 lei, respectiv 36.559Euro.Recomandari din partea beneficiarilor, pentru lucrarile similare prezentate pentru indeplinirea cerintei minime.Se solicita minim o recomandare; Resurse tehnice asigurarea acelor echipamente care sunt disponibile pentru indeplinirea contractului de lucrarisi pentru executia lucrarilor. Resurse umane asigurarea personalului de specialitate care este disponibil pentru indeplinirea contractului de lucrari si pentru executia lucrarilor. Se va prezenta lista cu personalul angajat de specialitate: in domeniul instalatiilor termice, sanitare, electrice, constructii civile si industriale. Se solicita ca personalul in specialitatea executarii lucrarilor de instalatii electrice sa fie autorizat, respectiv in instalatii termice autorizat ISCIR . Se vor prezenta documente privind atestarea si autorizarea personalului de executie, documente valabile pe toata durata de executie a lucrarilor. Se va prezenta Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului insotita de CV-ul persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului - Responsabil Tehnic cu Executia, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic in ceea ce priveste pretul
70%
233.33
Descriere:
2.
oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic in ceea ce priveste programul calitatii pentru executia lucrarii
10%
33.33
Descriere:
3.
oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic in ceea ce priveste durata de executie a lucrarii
10%
33.33
Descriere:
4.
oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic in ceea ce priveste garantia lucrarii
10%
33.33
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2008 18:00
Locul: Sediul Primariei comunei Teasc, str. Bechetului, nr. 197
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2008 14:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer