Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare, amenajari si refunctionalizare Complex Agrement Tampa-Extindere- proiectare si executie


Anunt de participare numarul 75806/16.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Iordan Emilia, Tel.0268/410777/221, In atentia: Cirica Emil, Email: [email protected], Fax: 0268/472305, Adresa internet (URL): www.judbrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare, amenajari si refunctionalizare Complex Agrement Tampa-Extindere- proiectare si executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Complexul Agrement Tampa
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare, amenajari si refunctionalizare Complex Agrement Tampa-extindere- proiectare si executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare, amenajari si refunctionalizare Complex Agrement Tampa-Extindere- proiectare si executie
Valoarea estimata fara TVA: 16, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Benef. poate ach. lucr. noi, simil.pe 3 ani de la data ach. init conf art 122 lit j/OG 34.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 160.000 leiprin scrisoare de garantie bancara sau OP.Garantia de buna executie-5% din valoarea totala a contractului pe termen de 24 luni..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta 34/2006;
-Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de D.G.F.P.C.F.S., inclusiv pentru indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale-original;
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de consiliul local-original;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C.-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie) nu mai vechi de 30 zile fata de data limita de depunere a ofertelor;
-Certificat unic de inregistrare (CUI) emis de Oficiul Regisrului Comertului, inclusiv Anexa la certificatul de inregistrare (copie);
- Atestat eliberat de Ministerul Culturii si Cultelor pentru monumente istorice, copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil la 31.12.2008;
-informatii generale privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani;
-scrisoare de bonitate bancara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani 25.000.000 lei;Lichiditate generala >100%;Solvabilitate > 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie care contine informatii privind personalul disponibil, responsabil direct de indeplinirea contractului (inclusiv informatii referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor) Formular 12I;
-Responsabilul tehnic cu executia + CV+ Atestat pentru responsabilul tehnic cu executia inclusiv pentru monumente istorice-conditie obligatorie;
- prezentare contract de colaborare cu un laborator autorizat privind incercari in constructii
- prezentarea unui contract de colaborare in domeniul protectiei muncii;
- prezentarea unui contract de colaborare cu un cabinet specializat in medicina muncii;
-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoare si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari Formular 12H;.
Standarde de asigurarea calitatii: -ofertantul va prezenta certificatele in original sau copie legalizata :
-ISO9001-2001(Sistem de management de calitate) sau echivalent
-ISO14001:2005 (Sistem de
management de mediu)sau echivalent
-Sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001:2004 sau echivalentExperienta similara: - declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular 12F)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Executarea a cel putin unei lucrari in domeniul sport-agrement si recreere: in valoare de 16.000.000 lei, pentru care se vor prezenta: -Contractul de executie a lucrarii;
-Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
-Recomandare de la beneficiar;2.Pentru indeplinirea acestei cerinte obligatorii privind valoarea contractului pentru lucrarea ce constituie experienta similara, se va face prezentarea Borderourilor Situatiilor de Plata lunare, aprobate de beneficiarul lucrarii, din care sa rezulte valoarea si categoriile de lucrari executate.Existenta in statutul firmei a activitatii de arhitectura conf cod CAEN.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2009 10:00
Locul: str. N. Balcescu nr.67, cam.17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere vor prezenta imputernicire din partea societatii ofertante si copie CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/411081, Fax: 0268-418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Brasov-Serviciul juridic
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/410777, Fax: 0268/475576
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2009 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer