Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Reabilitare ansamblu strazi zona Strehareti si Nicolae Balcescu?


Anunt de participare numarul 134210/22.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala: Slatina, strada Mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MOANTA, Tel. +40 249439377/ +40 249407002, Email: [email protected], Fax: +40 249431708/ +40 249439336, Adresa internet (URL): www.primariaslatina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Reabilitare ansamblu strazi zona Strehareti si Nicolae Balcescu?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Zona strazilor Strehareti si Nicolae Balcescu din municipiul Slatina, judetul Olt.
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivele specifice ale contractului sunt: modernizarea/reabilitarea unor artere de circulatie (str. Andrei, str. Strehareti, str. T. Vladimirescu, str. Oltului, str. V. Tepes, str. N. Balcescu) care sunt fie neamenajate complet, fie prezinta un grad inalt de degradare, fiind neadecvate pentru circulatie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45233161-5-Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectivele specifice ale contractului sunt: modernizarea/reabilitarea unor artere de circulatie (str. Andrei, str. Strehareti, str. T. Vladimirescu, str. Oltului, str. V. Tepes, str. N. Balcescu) care sunt fie neamenajate complet, fie prezinta un grad inalt de degradare, fiind neadecvate pentru circulatie
Valoarea estimata fara TVA: 11, 079, 960.49RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 220.000, 00 lei si se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata. Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO41TREZ5065006XXX000249, deschis la Trezoreria municipiului Slatina. In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din H.G. 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781din O.U.G. 34/2006 actualizata.I.M.M.-urile pot prezenta garantie de participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea totala a contractului de servicii exclusiv TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013.-Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala) :80, 35 %-Buget de Stat: 17, 65 %-Buget Local :2, 00 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Oferantul va prezenta:
- Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul);
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul);
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (care va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele:
- Darius Bogdan Valcov ? primar;
- Minel Florin Prina ? administrator Public;
- Ana Anghel ? Viceprimar;
- Dan Balasescu ? Viceprimar;
- Florin Ionut Barbu ? Director Economic;
- Serban Cristiana - Manager proiect;
- Mierlesteanu Floarea - Responsabil tehnic;
- Stoicanescu Ileana - Responsabil financiar;
- Moanta Daniela - Responsabil achizitii.
- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru punctele de lucru din municipiul Slatina (daca este cazul), care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Cazier fiscal al societatii/(certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/2003, in original sau copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romane
Operatorii economici vor prezentarea in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca Ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice
Informatii prin care sa se confirme faptul ca operatorul economic are acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarilor in cauza, in perioada impusa de executie a lucrarilor.
Ofertantul trebuie sa anexeze unul sau mai multe documente edificatoare, numai in original, prin care se confirma ca are disponibil sau are acces la facilitatile de credit in suma de cel putin 2.000.000, 00 lei pentru realizarea partiala a contractului (pe toata durata de executie, respectiv maxim 16 luni) care va fi incredintat in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie.
Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani vizate si inregistrate de organele competente
Cifra de afaceri medie din activitatea de constructii montaj pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 20.000.000 lei.
Capacitatea economico - financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani
Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au prestat in ultimii 5 ani servicii similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri
Pentru dovedirea unei experiente similare operatorul economic trebuie sa prezinte contracte ce au avut ca obiect executie lucrari de constructii / reabilitare/ modernizare drumuri si trotuare in valoare cumulata de minim 11.000.000, 00lei fara TVA;
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani
Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit la derularea contractului de lucrari
Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului sau al carui angajament de participare a fost obtinut
Lista cuprinzand personalul desemnat pentru executia lucrarii pe obiecte de activitate
Pentru asigurarea optima a managementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, pe toata durata contractului, un personal de conducere format din urmatorii specialisti:
? minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor, si care sa fi condus in calitate de manager de proiect, implementarea a minim un contract de lucrari de constructii ? pentru functia de Manager Proiect;? minim 1 (unu) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Constructii Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echivalentul acesteia) avand o experienta in coordonarea lucrarilor de constructii de drumuri de minim 5 ani si care sa fi condus in ultimii 5 ani minim 1 proiect de executie in domeniul constructiilor de drumuri ? pentru functia deSef de Santier Constructii Drumuri;
? minim1 (unu) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia) , sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de constructii de drumuri? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Drumuri;? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, atestat (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul calitatii (cod COR 325701 sau echivalent) ? care va indeplinii functia de manager calitate.? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, atestat (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul mediului (cod COR 325702 sau echivalent) ? care va indeplinii functia de manager mediu.
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariOperatorul economic trebuie sa dispuna de urmatoarea dotare minima:
-Minim2 (doua) autobasculante = 16 to.-Minim 2(doua)autobetoniere cu capacitate de minim 9 mc fiecare.-Minim 2 (doua) echipamente tip buldoexcavator.
-Minim 1 (un)repartizator asfalt.
-Minim 2 (doua) echipamente de frezat asfalt/beton.-Minim 2 (doua) compactoare pneu-tambur.-Minim 1 (un)incarcator frontal
-Minim 2 (doua) echipamente vibrare beton.
-Minim 1(un) Autocamionpentru transport materiale
-Minim 1 (una) ma?ina de trasat marcaje rutiere-Minim 1 (un) laborator de determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a fi executate atestat cel putin grad II.- Minim 1 (un) echipament pentru determinarea capacitatii portante, inclusiv software pentru prelucrarea datelor si calculul structurii rutiere si minim 1 echipament pentru determinarea planeitatii, determinarea rigozitatii
Declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigatorul licitatiei isi va autoriza toate utilajele mai mari de 3, 5 to pe care la foloseste in derularea contractului pe intreaga durata de executie a lucrarii contractate in conformitate cu H.C.L.311/22.12.2010 .
Declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigatorul licitatiei va incheia un contract pentru depozitarea molozului si materialelor reziduale in halda municipiului.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art.190 din OUG nr.34/2006, coroborat cu art. 11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica
Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.
Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent
Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.
Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: . Pretul ofertat pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: ? Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractuluise acorda 65 de puncte? Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P= [pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [ 65].
2.
Durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului
15%
Descriere: Componenta tehnica: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 15 puncte;pentru o durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului mai mica decat cea prevazuta la lit.a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [15].Durata minima de garantie sub care ofertele vor fi considerate neconforme: 24 luni.Durata maxima de garantie peste care ofertele nu vor fi punctate suplimentar: 60 luni.Ofertantul va oferta durata de garantie acordata lucrarilor in luni.
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 10:00
Locul: municipiul Slatina, strada Mihail Kogalniceanu, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de lucrari este finantat in conformitate cu contractul de finantare nr.2771/30.12.2011 prin Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1?Planuri integrate de dezvoltare urbana? Sub-domeniul: Centre urbane.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative.Documentatia de atribuire se va descarca din sectiunea Documentatie si clarificari a anuntului de participare publicat in SEAP. Proiectul tehnic al investitieise poate descarca si accesand pagina de internet: http: //www.primariaslatina.ro/transfer/10_Strehareti_PT.zipIn cazul in carecomisia de evaluare a acordat acelasi punctaj pentru doua sau mai multe oferte, atunci autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret, pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor. Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: strada Mihail Kogalniceanu nr.1, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer