Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare artera principala auto si pietonala in orasul Abrud, jud. Alba, (NCB 27/12/1) reluare


Anunt de participare numarul 87851/02.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA ROMANA PENTRU DEZVOLTAREA DURABILA A ZONELOR INDUSTRIALE
Adresa postala: UMP RSE, STR. MENDELEEV , NR.36-38, SECTOR 1, cam. 47, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Punct(e) de contact: ADELINA PREDESCU, Tel.3172578, In atentia: Constantina Cozmaciuc, Email: [email protected], Fax: 3172578, Adresa internet (URL): arddzi.minind.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare artera principala auto si pietonala in orasul Abrud, jud. Alba, (NCB 27/12/1) reluare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Abrud, judetul Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va reabilita artera principala a orasului, se va reabilitasistemul de colectare si evacuare a apelor meteorice si se vor executa trotuare pentru circulatia pietonala.
Procedura aplicata pentru acest pachet de achizitie este Licitatie Competitiva nationala, conform Ghidului de achizitii pentru Imprumuturile BIRD si Creditele IDA, pentru implementarea Proiectului Inchiderea Minelor, refacerea mediului si regenerare socio-economica, finantat prin Acordul de Imprumut RO4759 incheiat intre BIRD si Guvernul Romaniei, ratificat prin Legea nr. 167/2005.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare artera principala auto si pietonala in orasul Abrud, judetul Alba
Valoarea estimata fara TVA: 1, 563, 063RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare la licitatie in suma de 37.000 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Imprumut BIRD 4759 RO (Acord de imprumut ratificat prin legea nr. 167/2005) si bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Executarea contractului se va face conform contractului FIDIC acceptat de Banca Mondiala.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor indeplini cerintele de eligibilitate stipulate in art. 180-183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si in documentatia de licitatie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie de afaceri anuala din lucrari de constructii in ultimii 5 ani: minim 3.7 milioane Lei sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Surse de finantare cum ar fi active lichide, active fixe libere de sarcini, linii de creditare sau alte mijloace financiare, alte decat avansuri contractuale: minim 1, 8 milioane Lei sau echivalent
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta de minim 5 ani in lucrari de constructii;
- Experienta de minim 2 contracte similare executate in ultimii 5 ani;
- Dotare cu echipamente si personal conform cerintelor din documentatia de licitatie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
NCB 27/12/1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2009 12:30
Locul: str. Mendeleev, nr. 36-38, sector 1, et. 3, cam. 47, Bucuresti,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
ARDDZI - UMP RSE
Adresa postala: str. Mendeleev, nr. 36-38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Tel.021/3172578, Email: [email protected], Fax: 021/3172578
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Romana pentru Dezvoltarea Durabila a Zonelor Industriale - UMP RSE
Adresa postala: str. Mendeleev, nr. 36-38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Tel.021/3172578, Email: [email protected], Fax: 021/3172578, Adresa internet (URL): http: //arddzi.minind.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2009 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer