Licitatie Publica - Reabilitare Camin 14 - Complex Studentesc
Anunt de participare numarul 57124/30.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: Piata Victoriei nr.2, Rectorat et II, cam 208, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: ing. Filipescu Maria, Tel.0256403152, Fax: 0256403153
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: Piata Victoriei nr.2, Rectorat et II, cam 208, Birou Lucrari si Servicii, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: ing. Filipescu Maria, Tel.0256403152, Fax: 0256403153
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: Piata Victoriei nr.2, Rectorat, Registratura, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Taut Dorina, Tel.0256403035
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare Camin 14 - Complex Studentesc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Camin 14 C- Complex Studentesc Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare, finisaje interioare, instalatii incalzire, instalatii sanitare, Camin 14 C- Complex Studentesc, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt conform documentatiei economice si caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut.contr. isi rezerva dreptul de a achiz. luc. suplim. cf. art.122 lit.i, j din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara pentru participare in valoare de 40000 lei. Garantia de buna executie max 5% din valoarea fara TVA a contractului -retineri succesive din facturi partiale .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se realizeaza din surse proprii, surse bugetare iar platile se vor derula in termen de 14 zile de la emiterea facturii prin Trezoreria Timisoara.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subantrepriza.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- declaratie privind eligibilitatea (formular 12A),
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 12B),
- informatii generale;
- certificat de atestare fiscala emis de ANAF, -original sau copie legalizata, valabil la deschiderea ofertei;
- certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Primarie- original sau copie legalizata, valabil la deschiderea ofertei;
- certificat de inregistrare fiscala, copie semnata si stampilata "conform cu originalul";
- certificat constatator emis de ORC, original, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei;
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale;
- bilantul contabil la 31.12.2007- copie pe care se va mentiona" conform cu originalul", semnat si stampilat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: minim4000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completarea formularului anexa 12H-declaratie privind lista principalelor instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
-completarea formularului 12I - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- autorizatie cu privire la responsabilul tehnic cu executia;
- lista cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Lista si declaratia va fi insotita de CV-le persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.
- lista personalului tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru asigurarea controlului calitatii.
- completarea formularului 12F - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie ptr. cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari.
- cel putin 2 recomandari ptr. cele mai importante lucrari, insotite de copie de pe contracte si proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Recomandarile de buna executie aferente lucrarilor executate ptr. beneficiari/ clienti din Romania trebuie sa fie vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii.
- Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii- in copie pe care se va mentiona" conform cu originalul" semnata si stampilata, Manualul calitatii pentru lucrare;
- Lista cu subcontractantii si partea din lucrare pe care o executa- formularul 12G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: innumerar la caseria institutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2008 12:00
Locul: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Piata Victoriei, nr. 2, cod postal 300006, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere pot participa reprez. imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054, Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante pe care operatorul economic il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Piata Victoriei nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256403027, Fax: 0256403153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2008 10:46