Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare Camin nr. 1


Anunt de participare numarul 59019/17.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bacau
Adresa postala: Calea Marasesti nr.157, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600115, Romania, Punct(e) de contact: Dan Rusei, Tel.0234542411, Email: [email protected], Fax: 0234545753, Adresa internet (URL): www.ub.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare Camin nr. 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Universitatea din Bacau, str. Calea Marasesti nr. 157
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea Caminului nr. 1 din cadrul Universitatii din Bacau. Categoriile de lucrari sunt urmatoarele: lucrari de finisare, instalatii de incalzire, instalatii electrice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform devizului oferta din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare. Se solicita garantie de buna executie de 5 % din valoarea contractului. Mod de constituire: prin retineri succesive din plata facturilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se realizeaza din fonduri de la MEdCT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat specificandu-se clar ponderea fiecarui operator economic in cadrul contractului. In func. de proc. asociat. se vor aplica anumite crit. de calif. din fisa de date
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34 / 2006; 3.Certificat de inregistrare; 4.Certificat constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata; 5.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale (original sau copie legalizata), in termenul de valabilitate, eliberat de Consiliile Locale, fara datorii; 6.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice (original sau copie legalizata), in termenul de valabilitate, eliberat de Administratiile Financiare, fara datorii; 7. Documente emise de organisme acreditate care sa confirme certificarea sistemului calitatii propiu ISO 9001 sau echivalent, in termen de valabilitate. Nu se accepta societati care se afla in curs de certificare a sistemului calitatii propiu; 8. Documente emise de organisme acreditate care sa confirme ca ofertantul a implementat si a mentinut un sistem de protectie a mediului, in curs de certificare/certificat, SAU ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie pe propie raspundere ca aplica, la executia lucrarilor, legislatia de protectie a mediului in vigoare.NU SE ADMIT COMPLETARI ULTERIOARE ALE DOCUMENTELOR DE CALIFICARE.NEPREZENTAREA UNUI DOCUMENT DE CALIFICARE DUCE AUTOMAT LA DESCALIFICAREA OFERTANTULUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pentru ultimii 3 ani 2005, 2006 , 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 1.600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale; 2.Fisa de informatii privind experienta similara; 3.Minim 1 contract cu o valoare egala sau mai mare decat 1.600.000 RON, incheiat si indeplinit in ultimii 5 ani, si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare cu cele prevazute in prezentul contract. Cerinta poate fi indeplinita si prin cumularea valorii a cel mult 3 contracte incheiate si indeplinite in ultimii 5 ani, fiecare contract avand ca obiect executia unor lucrari similare cu cele prevazute in prezentul contract.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi. Fiecare contract prezentat va fi insotit de P.V. de receptie aferent acestuiasirecomandarea vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii; 4.Declaratie care contine inf. privind dotarile specifice, utilajele, etc; 5. Declaratie privind capacitatea profesionala; 6.Declaratie din partea conducatorului unitatii prin care se nominalizeaza responsabilul tehnic pentru lucrarea supusa procedurii de achizitie insotita de CV aferent; 7.O declaratie pe propie raspundere din care sa rezulte ca manopera nu este mai mica decat media salariilor pe societate. OBS. se vor prezenta ca dovada declaratii vizate la CAS, Somaj, fond de risc, etc. insotite de dovada platilor efectuate la zi prin O.P. vizate la banca; 8.O declaratie pe propria raspundere ca operatorul economic are capacitatea tehnica si organizatorica pentru executarea intregului volum de lucrari ofertate, pe durata derularii contractului. NU SE ADMIT COMPLETARI ULTERIOARE ALE DOCUMENTELOR DE CALIFICARE.NEPREZENTAREA UNUI DOCUMENT DE CALIFICARE DUCE AUTOMAT LA DESCALIFICAREA OFERTANTULUI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
12luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 11:00
Locul: Rectoratul Universitatii din Bacau, str. Calea Marasesti nr. 157, corp B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bacau
Adresa postala: str. Calea Marasesti nr. 157, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600115, Romania, Tel.0234/542411, Email: [email protected], Fax: 0234/545753, Adresa internet (URL): www.ub.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2008 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer