Licitatie Publica - Reabilitare camine U1-U6
Anunt de participare numarul 15461/22.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Tehnic, Tel.021/3180731, In atentia: ing. Corina Angheluta, Email: [email protected], Fax: 021/3180731, Adresa internet (URL): www.univermed-cdgm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare camine U1-U6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Spl.Independentei nr. 290 sector 6, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia a trei centrale termice, extindere bransament gaze naturale, inlocuit instalatiielectrice, sanitare si termice interioare si reparatii constructii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232120-1 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.1)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.1)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare
Valoarea estimata fara TVA: 7, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea cant. de lucrari in functie de fondurile alocate cu aceasta destinatie
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. participare 80000 RON; gar. buna executie 10% din val. contr. fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea ofertantilor castigatori in scopul indeplinirii contr. va fi legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua pers. juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, Certificat fiscal privind achitarea taxelor si impozitelor locale, Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre Bugetul de Stat eliberat de DGFPCFS, Certificat de inregistrare si Certificat constatator eliberate de Oficiul Registrului Comertului, Autorizatie emisa de ANRDGN pentru proiectare si executie lucrari gaze nat., Autorizatie ISCIR privind instalare si PIF a centralelor termice cu putere de min 1300 KW
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
Bilantul contabil la data de 31.12.2006
Lichiditatea generala
Solvabilitate patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
10000000100%30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrarile executate in ultimii 5 ani
Certificate SR EN ISO 9001:2001 si ISO 14001:2004
Indeplinirea in ultimii 5 ani a 3 contracte pt. lucrari similare din care doua sa cuprinda atat proiectarea cat si executia unei centrale termice cu o putere de minim 800 KW fiecare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria UMF Carol davila - str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2 Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2007 12:00
Locul: Rectoratul UMF Carol Davila - str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si cel mult 2 reprezentanti imputerniciti din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos. Oltenitei nr. 110-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021/3323564, Fax: 021/3321188
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic - UMF carol Davila
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Tel.021/3180726, Fax: 021/3180726
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2007 09:57