Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE CAMPUS SCOLAR LA GRUP SCOLAR FORESTIER SIGHETU MARMATIEI


Anunt de participare numarul 66097/11.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUP SCOLAR FORESTIER
Adresa postala: Str.Dragos Voda Nr.43, Localitatea: Sighetu Marmatiei, Cod postal: 435500, Romania, Punct(e) de contact: MARIA POPOVICI, Tel.0262-312613, Email: [email protected], Fax: 0262-312613
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE CAMPUS SCOLAR LA GRUP SCOLAR FORESTIER SIGHETU MARMATIEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: GRUP SCOLAR FORESTIER SIGHETU MARMATIEI STR.DRAGOS VODA NR.43 JUDETUL MARAMURES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE SI REPARATII SI REALIZAREA DE CONSTRUCTII NOI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45214700-7-Lucrari de constructii de campusuri universitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE: CLADIRE LICEU;CLADIRE CAMIN-INTERNAT;CLADIRE CANTINA;ATELIERE SCOALA
CONSTRUCTII NOI: CLADIRE GARSONIERE P+1E, SALA SPORT P+1E, TERENURI SPORT
Valoarea estimata fara TVA: 19, 271, 530RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 385000 LEI; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA SAU SUBCONTRACTARE CU PRECIZAREA PARTILOR ASOCIATILOR SAU SUBCONTRACTANTILOR
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA; CERTIFICATE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE BUGETUL DE STAT SI LOCAL ; CERTIFICATE DE INREGISTRARE SI INMATRICULARE EMISE DE O.R.C.; STATUTUL /ACT CONSTITUTIV/ACT DE INFIINTARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI; REZULTATUL EXERCITIULUI FINANCIAR PE ULTIMII 3 ANI ; LICHIDITATE GENERALA >100%;SOLVABILITATE PATRIMONIALA >30%
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI MINIM 50000000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND PRINCIPALELE LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI ; DOTAREA TEHNICA SPECIFICA ; NUMAR MEDIU DE ANGAJATI ; ASIGURAREA CU PERSONAL DE SPECIALITATE ; STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII SI DE PROTECTIE A MEDIULUI ;RESPECTAREA NORMELOR DE MUNCA SI PROTECTIA MUNCII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
DOVADA EXECUTARII IN ULTIMII 5 ANI A 3 CONTRACTE IN VALOARE TOTALA DE 6800000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: SOLICITARE SCRISA; DOVADA ACHITARII DOCUMENTATIEI ;CONT BENEFICIAR RO62TREZ4375004XXX000757 TREZORERIA SIGHETU MARMATIEI CF 3627650
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2008 10:00
Locul: GRUP SCOLAR FORESTIER SIGHETU MARMATIEI STR.DRAGOS VODA NR.43 JUDETUL MARAMURES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: STR.STEFAN CEL MARE NR.1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 000, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVOPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARIATUL GRUPULUI SCOLAR FORESTIER SIGHETU MARMATIEI
Adresa postala: STR.DRAGOS VODA NR.43, Localitatea: SIGHETU MARMATIEI, Cod postal: 435500, Romania, Tel.0262-312613, Email: [email protected], Fax: 0262-312613
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2008 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer