Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare campus scolar Scoala de Arte si Meserii - Grup Scolar Industrial "Constantin Brancoveanu"


Anunt de participare numarul 51820/10.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BAIA DE ARAMA (PRIMARIA BAIA DE ARAMA)
Adresa postala: STR. REPUBLICII, NR. 30, Localitatea: Baia de Arama, Cod postal: 225100, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS DESPA, Tel.0252381473, Email: [email protected], Fax: 0252381473, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare campus scolar Scoala de Arte si Meserii - Grup Scolar Industrial "Constantin Brancoveanu"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: oras Baia de Arama, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 11
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie reabilitare campus scolar Scoala de Arte si Meserii - Grup Scolar Industrial "Constantin Brancoveanu"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Reabilitare cladire liceu, internat si cantina;
- construirea unei cladiri noi P+1 cu 16 sali de clasa;
- construirea unei cladiri pentru atelier;
- construirea unui bloc de garsoniere profesori;
- construire cladire centrala termica.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 326, 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: - scrisoare de garantie bancara in valoare de 400.000.RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul local prin transferuri din bugetul Ministerului Educatiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata sau subcontractare cu precizarea partilor asociatilor sau subcontractorilor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Certificate privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de stat si cele locale.Cewrtificat constatator si de inmatriculare emise de O.R.C.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta documente echivelante conform legislatiei din tara de origine in copie traduse la traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani(bilant pozitiv)se depun copii legalizate de pe bilanturile pe anii 2005, 2006, 2007
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 40.000.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
-Declaratii privind: Principalele lucrari executate in ultimii 5 ani;contracte;procese-verbale de receptie la terminarea lucrarilor vizate de ISC: Dotarea tehnica specifica: Nr.mediu de angajat in ultimii trei ani.Asigurarea cu personal de specialitate;respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;declararea utilajelor si instalatiilor de care operatorul dispune pentru implementarea contractului;
-Certificat de calitate SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent
-Certificat mediu ISO 14001, sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
dovada executarii si/sau finalizarii in ultimii cinci ani a unui contract similar in valoare de minim 13.300.000 Ron.sau trei contracte in valoare cumulata de minim 30.000.000 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Oferta tehnica/experienta de buna executie a lucrarilor
20%
Descriere:
3.
durata(dovedita )de garantie de buna executie a lucrarilor
20%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: cu OP vizat de banca sau numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.06.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2008 18:00
Locul: sediul Consiliului Local Baia de Arama
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii firmelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la judecare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI BAIA DE ARAMA
Adresa postala: Str. Republicii, nr. 30, Localitatea: Baia de Arama, Cod postal: 225100, Romania, Tel.0252-381473, Email: [email protected], Fax: 0252-381473
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2008 16:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer