Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE CAPTARE CHISCANI, STATIE TRATARE CHISCANI, STATII DE POMPARE SI DE CLORINARE, REABILITARE SI EXTINDERE RETELE DE APA SI CANALIZARE PE STRAZI COMUNE ? AGLOMERAREA BRAILA


Anunt de participare (utilitati) numarul 113583/31.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE UTILITATI PUBLICE DUNAREA BRAILA
Adresa postala:  str.Piata Uzinei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810140, Romania, Punct(e) de contact:  004 0239692969, Tel. 004 0239692900, In atentia:  Dl. Mihail Chirita - Director general, Email:  [email protected], Fax:  004 0239693209, Adresa internet (URL):  www.apabraila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REABILITARE CAPTARE CHISCANI, STATIE TRATARE CHISCANI, STATII DE POMPARE SI DE CLORINARE, REABILITARE SI EXTINDERE RETELE DE APA SI CANALIZARE PE STRAZI COMUNE ? AGLOMERAREA BRAILA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE CAPTARE SI STATIE TRATARE CHISCANI, REABILITARE REZERVOARE APA, REABILITARE STATII DE POMPARE SI DE CLORINARE, STATIE NOUA DE CLORINARE, REABILITARE STATII DE POMPARE APE UZATE, STATIE NOUA PENTRU POMPARE APE UZATE, REABILITARE SI EXTINDERE RETELE DE APA SI CANALIZARE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE CAPTARE CHISCANI, STATIE TRATARE CHISCANI, STATII DE POMPARE SI DE CLORINARE, REABILITARE SI EXTINDERE RETELE DE APA SI CANALIZARE PE STRAZI COMUNE ? AGLOMERAREA BRAILA
Valoarea estimata fara TVA: 71, 051, 082RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 710.511 LEI (formular 2).Garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 77, 18%Cofinantare nationala 22, 82%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant (formular 9)
Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 33)
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 38)
Imputernicire notariala privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului
Cazier judiciar pentru reprezentantul legal al firmei/sucursalei si al imputernicitului acestuia
Trecutul litigius (formular 12)
Pentru operatorii economici romani se solicita Cazierul fiscal(conf.OG 75/2001)
Alte informatii referitoare la ofertanti (formular 24)
Cazier judiciar al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, declaratie pe proprie raspundere.
Declaratie privind eligibilitatea (formular 13)
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev.art.181 OUG34/2006 (formular 14)
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent
Certificat privind plata CAS
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat
Certificat constatator eliberat de Of. Reg. Com./echivalent
Certificat de inregistrare eliberat de Of.Reg.Com.
Pt.pers.juridice straine, documente privind inregistrarea/atestarea ori apartenenta d.p.d.v.profesional, conf.prevederi legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.Toate documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara [formular 16, paragraff) punctul 1]
Acces la credite: Declaratie bancara [formular 16, paragrafe) si paragraff) punctul 2]
Profitul anual sa fie pozitiv pe fiecare an (2007, 2008, 2009)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani financiari (2007, 2008, 2009), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, minim 142.102.163 LEI
Declaratie bancara privind disponibilitatile financiare/posibilitatea accesarii unui credit pentru acoperirea fluxului de numerar pe 6 luni, in valoare de 7.105.108 LEI
Declaratie financiara recapitulativa (bilant) ? formular 16 paragrafele a)-d)
Documente justificative: Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea/Bilanturile contabile, Contul de profit si pierderi, toate anexele, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sistemul de Asigurare a Calitatii (formular 17)
Certificat ISO 9001 sau echivalent
Certificat ISO 14001 sau echivalent
Certificat OHSAS 18001 sau echivalent
Autorizatii ISCIR pentru utilajele si echipamentele relevante
Autorizatii ISCIR pentru sudori in metal (daca este cazul)
Autorizatii specifice pentru sudori in polietilena (daca este cazul)
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (formular 25)
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului (formular 26)Sistemul propus de control al calitatii muncii (formular 27)
Planul de management al mediului (formular 28)
Experienta ca antreprenor/proiectant (formular 18)
Experienta in contracte similare (formular 19)
Pentru Experienta similara se solicita cumulativ indeplinirea conditiilor de la punctele (1) si (2): pct.(1)experienta ca antreprenor in constructii, de cel putin 5 ani, pentru cel mult 2 contracte de lucrari de o natura similara (coduri CPV similare cu prezentul contract) in valoare cumulata de cel putin 68.999.926 LEIsi pct. (2) experienta ca proiectant, de cel putin 3 ani, pentru cel mult 2 contracte de proiectare lucrari de o natura similara (coduri CPV similare cu prezentul contract) in valoare cumulata de cel putin 2.051.156 LEI. Pentru pct. (1) se solicita Certificatul de receptie la terminarea lucrarilor, iar pentru pct.(2) se solicita Procesul verbal de predare-primire a documentatiei la Nivel PT+CS+DE.
Personalul cheie angajat in contract (formular 20)
Experienta profesionala a personalului cheie- CV-uri pt. personalul cheie angajat in contract (formular 21)
Sanatate si protectia muncii (declaratie conform formular 39)
Date despre societatea mixta/consortiu (formular 10)
Declaratie privind partea/partile din contract care sint indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (formular 22)
Acordul de asociere (in cazul unei asocieri)
Lista principalilor furnizori (formular 23)
Declaratii de conformitate a produselor (model tip CE)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
P1-Y
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S214-328876 din 04.11.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.02.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2011 12:00
Locul: la sediul Companiei de Utilitati Publice ?Dunarea?Braila, situat in Braila, str.Piata Uzinei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite sa reprezinte interesul operatorilor economici ofertanti, comisia de evaluare, observator UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operational Sectorial de Mediu ? Axa prioritara 1 ? Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Informatii suplimentare privind Capacitatea tehnica (III.2.3)Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele de mai jos: Macarale (2 buc), Excavatoare ( 4 buc), Sapatoare (mini excavatoare) (4 buc), Camioane > 20 tone (3 buc), Camioaneintre 5 tonesi20 tone (5 buc), Camioane < 5 tone (5 buc), Echipament de pozare a conductelor (3 buc), Mini-excavator pentru spatii inguste(2 buc), Pompe de turnare beton montate pe sasiu (1 buc), Autospeciale de transport pentru beton (4 buc).Nivel specific minim necesar pentru personalul cheie: Manager de Proiect (10 ani), Coordonator proiectare (5 ani), Consultant de proiectare de proces (5 ani), Consultant de proiectare lucrari civile (5 ani), Consultant de proiectare lucrari mecanice (5 ani), Consultant de proiectare lucrari electrice (5 ani), Consultant de proiectare SCADA (3 ani), Proiectant lucrari edilitare (10 ani), Manager de Santier (10 ani), Manager pentru asigurarea calitatii (5 ani), RTE lucrari civile (5 ani), Responsabil executie lucrari mecanice (5 ani), Responsabil executie lucrari electrice (5 ani), Responsabil executie SCADA (3 ani), R.T.E lucrari edilitare (5 ani)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Cod postal 030084, Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21 3104641, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati(cale de atac)
Adresa postala:  Str Brailei, nr. 153, Galati jud. Galati, ,Localitatea:  Galati, Cod postal:  800319, Romania, Tel. 004 0236 460027, Fax:  004 0236 460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Companiei de Utilitati Publice ?Dunarea?Braila
Adresa postala:  str.Piata Uzinei nr.1, Municipiul Braila, Cod postal: 810140, Romania, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810140, Romania, Tel. 0040239692900, Email:  [email protected], Fax:  0040239693209, Adresa internet (URL):  www.apabraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2010 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer