Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE CAROSABIL , IMPREJMUIRE INCINTA, REFACERE PEISAGISTICA, RETELE DE CANALIZARE SI ALIMENTARE CU APA, ILUMINAT EXTERIOR - SPATII INVATAMANT B-dul MAMAIA, NR.124 UNIVERSITATEA OVIDIUS


Anunt de participare numarul 61996/23.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Adresa postala: BD. MAMAIA NR.124, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900527, Romania, Punct(e) de contact: bancila silvia, Tel.0723456831, Fax: 0241613016, Adresa internet (URL): UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Bd. Mamaia nr. 124, Serviciul Tehnic, caminul 1 cam. 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE DE INVATAMAT SUPERIOR
Activitate (activitati)
Altele: invatamant si cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE CAROSABIL , IMPREJMUIRE INCINTA, REFACERE PEISAGISTICA, RETELE DE CANALIZARE SI ALIMENTARE CU APA, ILUMINAT EXTERIOR - SPATIIINVATAMANT B-dul MAMAIA, NR.124 UNIVERSITATEA OVIDIUS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Bd. Mamaia nr. 124
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE CAROSABIL , IMPREJMUIRE INCINTA, REFACERE PEISAGISTICA, RETELE DE CANALIZARE SI ALIMENTARE CU APA, ILUMINAT EXTERIOR - SPATIIINVATAMANT B-dul MAMAIA, NR.124 UNIVERSITATEA OVIDIUS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
45262212-0-Lucrari de consolidare a gropilor de fundatie (Rev.1)
45262400-5-Lucrari de asamblare a structurilor metalice (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
45210000-2 Lucrari de constructii45262212-0 Lucrari de consolidari
45310000-3 Lucrari de instalatii electrice
45330000-9 Lucrari de instalatii de apa
45421141-4 lucrari de compartimentare
45453000-7 Lucrari de reparatii generale si de renovare
45262400-5 lucrari de ansablare structuri metalice
45233222-1 lucrari de pavaje
45340000-2 lucrari de instalare garduri
45112700-2 lucrari de arhitectura peisagistica
Valoarea estimata fara TVA: 6, 214, 702RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantia de participare in valoare de93200 RON2.Garantia de buna executie este de 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia pe propria raspundere
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
3.Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozetelor la Bugetul de Stat
4.Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozetelor la Bugetul de Local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil pentru anii 2006, 2007, iunie 2008 vizat si inregistrat la organul fiscal si contul de profit sau pierderi prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea financiara
2. Informatii privindsituatia economico-financiara
Cifra medie anuala de afceri pentru ultimii 3 (trei) ani in domeniul ce face obiectul contractului
3.Scrisoare de bonitate emisa de banca ofertantului cu principalii indicatori de bonitate calculate dupa datele ultimului bilant depus;
Lichiditatea (active curente/datorii curente x 100)
Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)
4.Nivel(uri ) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Nu vor fi acceptati decat operatorii economici care au bilantul contabil incheiat cu profit; - Nu vor fi acceptati operatorii economicicare au datorii la buget; - Nu vor fi acceptati operatorii economici care au cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului mai mica de 18.000.000, 00 lei, lichiditatea < 100%., solvabilitatea patrimoniala < 30%.
5.Cazier fiscal eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala
6. Prezentarea dosarului privind sistemul propriu de conducere si asigurare acalitatii si certificate care atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii: - ISO 9001:2001, ISO 140001:2004; OHSAS 18001:1999, programul calitatii pentru lucrare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Fisa de informatii privind lucrarile similare cel putin doua contracte de lucrari similare obiectului supus licitatiei, incheiate in ultimii 5 ani cu o valoare de cel putin 3.600.000, 00 lei fiecare, insotite de Procesele Verbale la Terminarea Lucrarilor si de Recomandarile din partea beneficiarului de lucrare, vizate de ISC Recomandari din partea altor beneficiari zivate de ISC.
Lista principalelor lucrari similare pe ultimii 5 ani
Declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
- Declaratie care contine informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului ; Se anexeaza CV-ul personalului tehnic de coordonare, a responsabilului tehnic de executie (RTE), a persoanei responsabile cu calitatea lucrarii (CQ), managerului de proiect pentru costructii si pentru instalatii, auditori internipentru 9001/2001, 14001/2004; 18001/2004 , precum si atestatele acestora.
- Declaratie care contine informatii privind masuri de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Va prezenta documente emise de organisme de acreditate, care confirma certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2008 10:30
Locul: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Bd. Mamaia nr. 124, Serviciul Tehnic, caminul 1 cam. 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoanele delegate de catre ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3106441, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 5 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii catre ofertanti
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea OVIDIUS -Serviciul Tehnic
Adresa postala: B-dul Mamaia, nr 124, Caminul C1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900527, Romania, Tel.0723456831, Fax: 0241 / 613016
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2008 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer